ایلام بیدار10:16 - 1397/07/21
یادداشت؛

گاز خدمت سوزوکی ها در مناطق محروم استان

حالا که یک "سوزوکی سوار" اهل کار پیدا شده، سوال پیش می آید که فرق سوزوکی سوارها در چیست؟! قطعا خروجی عملکردها را باید مدنظر قرار داد و بی شک تفاوت ها باعث قضاوت های منصفانه خواهد شد.

فرشته سنجیده::شخصی بر امام صادق (ع) خرده گرفت که لباس تن شما به عنوان امام امت همچون لباس جدتان رسول خدا(ص) و پدرتان امیرمومنان (ع) ساده و زمخت نیست و این در شان شما به عنوان ولی امر مسلمین نیست.

مضمون پاسخ امام به وی این بود که مشکلات اقتصادی زمان پدرانم با وضع فعلی جامعه فرق کرده و بحمدلله اوضاع مسلمین به گونه ای است که از لباس زمخت به لباس نرم تر تغییر وضع داده اند و ما هم به فراخور عرف جامعه لباس می پوشیم.

عده ای این روزها با حب و بغض شخصی ورای توجه به اندیشه و کردار طرف مقابل، تنها برای تخریب چهره و خالی نماندن عریضه انتقاد و مچگیری هایشان علیه مسئولان چه نیک و چه بد فریاد "وامصیبتا" سر می دهند که کاروان سوزوکی سواران نمی تواند دردی از درد مردم را دوا کند.

الغرض آن چه در این بین فراموش شده و آدمی را اسیر افاضات می کند فراموش شدن روحیه خدمت است؛ خادم چه در لباس زمخت و چه در لباس حریر رسالت خدمت رسانی اش را به سرانجام خواهد رسانید؛ حال اگر این سوزوکی ها سوزوکی 125 بچه های خط مقدم باشد یا سوزوکی شاسی بلندهای دولت که برای دسترسی داشتن به هر تپه ماهوری باید جاده آسفالت و خاکی را زیر پا بگذارند.

خیلی ها پیش از این؛ سوزوکی، سوار بودند اما فقط عشق سوزوکی سواری بودند؛ بدون اینکه پاسخگوی مطالبات مردمی باشند و بیشتر اوقات از فرط بیکاری تا پاسی از شب مَشغول امورات خویش در فضای های مجازی بودند

آن زمان رسانه های منتقد را بعضی ها به واسطه خوش خدمتی به جناب استاندار وقت، متهم به سیاه نمایی می کردند و رسالت خویش را فراموش کرده بودند و با سکوت خویش مهر تایید برعملکرد انها می زدند.

اما حالا که یک "سوزوکی سوار" اهل کار پیدا شده، سوال پیش می آید که فرق سوزوکی سوارها در چیست؟! قطعا خروجی عملکردها را باید مدنظر قرار داد و بی شک تفاوت ها باعث قضاوت های منصفانه خواهد شد.

 در اینجا این مسئله نیز نباید از نظرها دور بماند که استانداران پیشین وقتی سوار سوزوکی می شدند کیف می کردند اما حالا وقتی استاندار با همتی و تلاشگری سوار این وسیله می شود سوزوکی کیف می کند.

پس گاز خدمت را بگیرید جلو بروید، رفتن به دیار محرومین و دید بازدید با مردم یکی از زمینه های مثبت و ایجاد فضای روحی و روانی برای هر جامعه ای است؛ از سوی دیگر در محرومین این حس به وجود می آید که گوش شنوایی برای ناگفته های آنها وجود دارد و دلی که درد دل آنها را به جان بخرد و یک تکیه گاه امن برای انها به شمار آید که امید به آینده را برایشان به ارمغان می آورد، توسعه استان تنها به سلیمانی دشتکی ختم نمی شود همه مدیران استان باید جهاد کند تا امر اتفاق بیفتد.

 

انتهای پیام/س