ایلام بیدار08:17 - 1397/07/21
رزمایش خدمت؛

از جهاد علمی تا جهادعملی/ زیباسازی شهر دهلران در قالب طرح "شهروند بسیجی"

گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان دهلران در قالب "شهروند بسیجی"با شهرداری دهلران برای زیباسازی شهر فعالیت می کنند.

به گزارشايلام بيدار، مهدی نظری مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما از همکاری گروه های جهادی این حوزه دانشجویی با شهرداری دهلران خبر داد و اظهار کرد: اردوهاي جهادي فرصتي طلايي براي ارتقاي انگيزه معنوي و كسب آمادگي لازم براي دستيابي به نگاه جهادي است و اميدواريم بتوانيم از اين طريق براي تحقق جهاد اقتصادي گام برداريم.

وی گفت: گروه جهادی حوزه بسیج دانشجویی شهرستان دهلران در راستای رزمایش خدمت و بنا بر رسالت و وظیفه ذاتی خود که کمک به عمران و آبادانی می باشد طی تفاهم با شهرداری دهلران و در قالب "شهروند بسیجی" پای کار آمده و در حال خدمت رسانی می باشند.

نظری با اشاره به رسالت شهرداری در زیبایی و شادابی بخشی به فضای محیطی شهر افزود: با توجه به گستردگی حوزه کاری شهرداری، نیاز شهر به توسعه و زیباسازی و همچنین برنامه شهردار دهلران برای تحقق این مهم حوزه دانشجویی برآن شد تا به یاری شهرداری برآید.

وی با تقدیر از زحمات شهردار جهادی و جوان دهلران در راستای خدمات شهری ابراز نمود: با توجه به اینکه یکی از مطالبات بحق و خواسته اصلی شهروندان ایجاد فضای سبز شهری است گروه های جهادی بسیج دانشجویی در حوزه ایجاد فضای سبز با شهرداری دهلران همکاری دارند.

 مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان دهلران اضافه کرد: اردوهاي جهادي فرصتي طلايي براي ارتقاي انگيزه معنوي و كسب آمادگي لازم براي دستيابي و تحقق نگاه و تفکر جهادي است .

از جهاد علمی تا جهادعملی/همکاری بسیج دانشجویی دهلران با شهرداری در قالب

از جهاد علمی تا جهادعملی/همکاری بسیج دانشجویی دهلران با شهرداری در قالب از جهاد علمی تا جهادعملی/همکاری بسیج دانشجویی دهلران با شهرداری در قالب از جهاد علمی تا جهادعملی/همکاری بسیج دانشجویی دهلران با شهرداری در قالب از جهاد علمی تا جهادعملی/همکاری بسیج دانشجویی دهلران با شهرداری در قالب از جهاد علمی تا جهادعملی/همکاری بسیج دانشجویی دهلران با شهرداری در قالب

از جهاد علمی تا جهادعملی/همکاری بسیج دانشجویی دهلران با شهرداری در قالب

از جهاد علمی تا جهادعملی/همکاری بسیج دانشجویی دهلران با شهرداری در قالب

نسیم دهلران

انتهای پیام/س