ایلام بیدار15:31 - 1397/07/20
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

سرباز رهبر و خادم مردم هستم/ درب دفترم بر روی همه باز است

امام جمعه ایلام گفت: هیچ کس حق ندارد از انتصاب بنده بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و نیز به خاطر نزدیکی به بنده سواستفاده کند و از امتیازی بهره مند شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های امروز نماز جمعه شهر ایلام گفت: هرگاه اتحاد و همبستگی ایران اسلامی قوی بوده از قدرت پوشالی دشمنان در برابر کشورمان به وضوح کاسته می شود.

وی افزود: دشمنان هزینه های زیادی کرده اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما موفق نشده اند و از جمله تلاش های ناکام استکبار جهانی تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه خاورمیانه به نفع اسراییل بود که حرکات آنها اوضاع را به سود ایران اسلامی تغیبر داد.
کریمی تبار یادآور شد: شرایط کنونی ایران و مشکلات موجود گذاراست و قدرت، صلابت و توان ایران اسلامی در سایه اتحاد و همراهی مردم و مسئولان با حمایت از منویات رهبری دشمنان در رسیدن به مقاصد شوم خود موفق نخواهند بود.
وی در ادامه به موضوع اربعین اشاره کرد و گفت: استان ایلام گذرگاه عبور خیل عظیم زائران اربعین است و بیشتر زائران با توجه به تکریم و مهمان نوازی بی منت و خودجوش مردم استان از زائران اربعین مهران را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب می کنند و در راستای پذیرایی بی شائبه از آنها تقویت موکب های مردمی از سوی مسئولان اجتناب ناپذبر است.
نماینده جدید ولی فقیه در استان ایلام یادآور شد: عملکرد من به عنوان نماینده رهبری و پل ارتباطی مردم و مسئولان فراجناحی خواهد بود و با آغوش و روی باز پذیرای همه احزاب، گروه ها و جناح ها با هر فکر و گرایشی هستم.
حجت الاسلام کریمی تبار افزود: خط مشی من به عنوان نماینده ولی فقیه حمایت و همراهی با احزاب، گروه ها و ‌جناح ها با گرایش های سیاسی موافق و‌ مخالف است که وفادار و در خدمت نظام و ولی فقیه هستند.

وی در ادامه گفت: خدا را شاکرم توفیق خدمتگزاری مردم استان ایلام را به بنده عطا کرد و از اعتماد مقام معظم رهبری به بنده حقیر بسیار سپاسگزارم، بنده سرباز رهبر و خادم مردم هستم و درب دفتر بنده به روی همه باز است لذا برای ارتباط با حقیر نیاز به درخواست نیست.

امام جمعه ایلام افزود: هیچ کس حق ندارد از انتصاب بنده بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و نیز به خاطر نزدیکی به بنده سواستفاده کند و از امتیازی بهره مند شود.

 

انتهای پیام/س