ایلام بیدار07:30 - 1397/07/11
با اشتغالزایی 20 نفر در سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت دومیلیارد تسهیلات اقتصاد مقاومتی در ایوان

فرمانده سپاه ناحیه ایوان، ازپرداخت بیش از دومیلیارد ریال تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در ایوان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "سرهنگ عارف یاسمی"، فرمانده سپاه ناحیه ایوان با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: عمل به اقتصاد مقاومتی رویکرد و مأموریت‌ اصلی سپاه است و بدون شک بهترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی توانمند نمودن آحاد مردم خصوصاٌقشر تحصیلکرده جامعه است،وخوشبختانه از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از۲میلیارد ریال در راستای طرح اقتصاد مقاومتی ومحرومیت زدایی در شهرستان ایوان پرداخت شده است .

 یاسمی گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون فرصت اشتغال 2۰نفر از بسیجیان این شهرستان فراهم شده است.

 وی با اشاره به اینکه بسیج با قدرت تمام و با استفاده از ظرفیت های خود وارد عرصه اقتصاد مقاومتی شده است افزود: متقاضیان با دریافت تسهیلات به اجرای طرح هایی نظیر پرورش مرغ، دامداری،پرورش زنبور عسل، پرورش آبزیان و صنایع تبدیلی اقدام می کنند.

 یاسمی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در شهرستان ایوان  قدم های مثمر ثمری در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی برداشته است، اضافه کرد: ارائه این تسهیلات با توجه به نوع طرح تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

 سرهنگ یاسمی سیاست های اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش رهبر معظم  انقلاب برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور خواند و گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی می توان ضمن تقویت منابع داخلی، اقتصاد رانجات داد.

جویزر

انتهای پیام/س