ایلام بیدار21:24 - 1397/06/21
نماینده ایلام در نشست خبری در پاسخ به ایلام بیدار:

سوال از رئیس جمهور خواسته همه جریان های مجلس بود/ موافق طرح شفافیت آرای نمایندگان هستم

نماینده ایلام در مجلس گفت: دامنه منطقه آزاد تجاری مهران در حال حاضر هفت هزار هکتار است و این امکان وجود دارد این دامنه گسترش یابد.

به گزارشايلام بيدار، "سلام امینی"، نماینده مردم شهرستان های ایلام، ایوان، ملکشاهی، مهران، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست خبری و هم اندیشی با رسانه های استان در محل سالن جلسات مجتمع ارشاد ایلام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای در حال القای این ایده هستند که سئوال از رئیس جمهور مربوط به جریان خاص سیاسی بوده یا خیر گفت: طرح سوال از رئیس جمهور خواسته کلیه جریان های مجلس بوده و تعلق به هیچ جریان خاصی مربوط نمی شود. 

وی تصریح کرد: در این راستا حتی استعفای آقای حضرتی و ماندن بر سئوال خود از رئیس جمهور اثبات کننده این بیان است که سوال از رئیس جمهور خواسته همه جریان‌های سیاسی مجلس بوده است.

نماینده ایلام در ادامه در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلام بیدار مبنی بر سرنوشت سئوال از رئیس جمهور، بیان کرد: به نظر بنده مرور زمان برای پاسخ به این سوال مناسب است و هنوز برای رسیدن به نتیجه زود است.

موافق طرح شفافیت آرای نمایندگان هستم/ امکان گسترش دامنه منطقه آزاد تجاری مهران

امینی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص طرح شفافیت آرای نمایندگان نیز گفت: شفافیت در عملکرد و گفتار و رفتار امر ارزشمند و از خصلت‌های یک نماینده است و به همین جهت این طرح را گامی در جهت انقلابی شدن نمایندگان مجلس و شفافیت عملکرد آنان می‌دانم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه به موضوع منطقه آزاد تجاری مهران اشاره و گفت: در یک بازه زمانی 10 روزه الی یک ماهه شورای نگهبان نظر خود در خصوص مناطق آزاد تجاری به مجلس اعلام می کند.

وی عنوان کرد: البته دامنه منطقه آزاد تجاری مهران در حال حاضر هفت هزار هکتار است و این امکان وجود دارد این دامنه گسترش یابد.

 

انتهای پیام/س