ایلام بیدار08:11 - 1397/06/21
گزارش؛

عزم گروه های جهادی برای بهبود معیشت مردم + تصویر

گروههای جهادی دراقدامی خداپسندانه در یکی از محروم ترین روستاهای شهرستان چرداول با کمک به کشاورزان سعی در بهبود معیشت مردم دارند.

به گزارشايلام بيدار، فصل کشاورزی با پایان برداشت غلات به پابان نمی رسد وبرداشت محصولات دیگر کشاورزی همچنان ادامه داردکه دراین صورت نیاز است که به کشاورزان دراین کار کمک شود.

برای جلوگیری از هدر رفتن آب باید نهرهای آب لایروبی شده وتا جایی که ممکن است از هدر رفتن آب جلوگیری شود.

روستای قریب از توابع بخش زاگرس در شهرستان چرداول از محروم ترین نقاط استان ایلام است که زندگی مردم از راه کشاورزی ودامپروری می گذرد بنابراین کمک به رونق کشاورزی در حال حاضر بزرگترین کمک به توسعه روستا است.

گروه جهادی شهید کشوری دراقدامی خداپسندانه  با اعزام گروهی به روستای قریب سعی در کمک به معیشت مردم یعنی کشاورزی دارد تا مرهمی باشد برمشکلات مردم

احسان پژهان مسئول گروه جهای در گفتگو با خبرنگار دیارزاگرس گفت:جهت محرومیت زدایی روستای قریب گروه 14 نفره ای به منطقه اعزام شدند.

وی افزود:فعالیت های این گروه جهادی دراین روستای برای کمک به کشاورزان شامل لایروبی وکف کشی با سیمان جهت آبیاری زمین های کشاورزی می شود که اقدام موثری هم برای صرفه جویی در مصرف آب وهم برای کمک به کشاروزان است.

پژهان عنوان داشت:در هر زمانی بنا به موقعیت ونیازاصلی روستا گروههای جهادی به فعالیت می پردازندتا محرومیت را از روستاهها ریشه کن شود.

این عضوگروههای جهادی تصریح کرد:گروههای جهادی در هرزمانی آماده خدمت بی منت به مناطق محروم هستند تا واژه محرومیت از استان ایلام وروستاهای کشور برداشته شود.

 

دیار زاگرس

انتهای پیام/س