ایلام بیدار11:49 - 1397/06/20
با حضور 100 کارگر بسیجی؛

رزمایش "شیفت ایثار" در ایلام اجرا شد

همزمان با سراسر کشور، رزمایش "شیفت ایثار" با حضور 100 کارگر بسیجی در استان ایلام اجرا شد.

سردار سید "صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفتگو باایلام بیداردر تشریح این خبر گفت: همزمان با سراسر کشور و در راستای اجرای رزمایش شیفت ایثار، 100 نفر از کارگران ایلامی این طرح را اجرا می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز هدف اصلی دشمن جنگ اقتصادی است، بسیج به عنوان نیروی توانمند مردمی برای ایستادگی در برابر این هجمه‌ها برنامه‌ریزی کرده که برگزاری رزمایش شیفت ایثار یکی از این طرح‌ها به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه استان ایلام عنوان کرد: این طرح با مشارکت کارگران بسیجی و در ساعت غیر شیفت اداری آن‌ها برگزار می‌شود که شامل جمع‌آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری و نیز ایمنی و بهداشت محیط کار می‌شود.

وی، ادامه داد: کارگران مشارکت کننده در این طرح دستمزد و اضافه کار دریافت نمی‌کنند و به در ساعات مشخصی زمان خود را برای نشان دادن همت کارگران ایرانی برای آبادانی جامعه صرف می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: حضور کارگران در میدان عمل در راستای پیشرفت تولیدات و نیز حمایت از منویات رهبر انقلاب در خصوص حمایت از کالای ایرانی ضرورتی است که کارگران بسیجی پیروان این میدان به حساب می‌آیند و امروز تنها گوشه ای از این همت و توان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی، در خصوص محل برگزاری رزمایش شیفت ایثار نیز گفت: بخش اصلی این طرح شرکت پالایشگاه گاز ایلام و شرکت پتروشیمی ایلام انجام می‌شود.

فرمانده سپاه استان ایلام خاطرنشان کرد: در شرکت پالایشگاه گاز ایلام با محوریت پایگاه بسیج شهید جهان آرا، اقدامات جهادی کارگران بسیجی به صورت گروهی برای بازیافت مواد، جمع آوری ضایعات، ایمنی و بهداشت انجام شد.

حسینی اضافه کرد: همچنین در شرکت پتروشیمی ایلام نیز با محوریت پایگاه مقاومت بسیج اقدامات جهادی کارگران بسیجی بصورت گروهی نظافت و پاکسازی محیط کاری شرکت را انجام می دهند.

وی ادامه داد: همچنین گروه جهادی بسیجیان کارگری به مناطق محروم دهلران جهت توزیع لوازم التحریریه دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت اعزام شد.

لازم به ذکر است؛ رزمایش شیفت ایثار به عنوان یکی از بخش های رزمایش خدمت انجام می شود.

 

انتهای پیام/س