ایلام بیدار07:53 - 1397/06/19
همزمان با ایام اربعین؛

۲۰۰ دستگاه آمبولانس در مسیرهای منتهی به مهران مستقر می شوند

رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام از استقرار ۲۰۰ دستگاه آمبولانس طی ایام اربعین در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "صیدنور علیمرادی"، رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام با تشریح این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ابتدای ورود زائران به استان مسئولیت حفظ سلامت زائران تا مرز بین المللی مهران و بازگشت و خروج آنان از استان را برعهده دارد و به این جمعیت عظیم خدمات‌رسانی می‌کند.

وی اظهار کرد: علاوه بر آمادگی تمام بیمارستان های استن، امسال نیز در قالب بیمارستان صحرایی تلاش خواهیم کرد که خدمات بیشتر و کامل تری را ارائه کنیم.

این مسئول گفت: امسال در سطح استان ۲۰۰ دستگاه آمبولانس در ایام تردد زائران اربعین حسینی در محل های مورد نظر  از جاده حمیل تا پایانه مرزی مهران برای خدمات رسانی مستقر می شوند.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام افزود: همچنین تعداد ۱۵ اتوبوس آمبولانس، ۵ فروند بالگرد، ۵ درمانگاه موقت، ۳ بیمارستان صحرایی توسط دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و ارتش و همچنین ۱۵ دستگاه موتور آمبولانس در سطح استان در جهت خدمات دهی اورژانسی به زائران مستقر می‌شوند.

وی عنوان کرد: علاوه بر بیمارستان ها و مراکز درمانی، در اربعین امسال بیش از هزار نفر نیروی بهداشتی و درمانی به زائران ارائه خدمات خواهند نمود که امیدواریم زمینه‌های رضایتمندی زائران عزیز را فراهم سازیم.

 

انتهای پیام/س