ایلام بیدار08:11 - 1397/06/17

جذابترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری دنیا + تصاویر

در این قسمت از بخش گردشگری تصاویری باورنکردنی از شگفت انگیز ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری سرتاسر جهان را مشاهده می کنید.

به گزارشايلام بيدار،به بالا به آسمان ، به پایین به زمین، و یا به طبیعت چشم نواز ، نگاه کنید خواهید دید که سیاره ما یک منشا جذاب و دیدنی از رنگ ، از کوه ها و بیابان های رنگارنگ از پدیده های نادر و غریب و رودخانه های رنگارنگ می باشد و اینها بخشی از چشم نوازترین جاذبه های گردشگری روی کره ی زمین هستند ؛ 15 مورد از دیدنی ترین آنها را مشاهده خواهید کرد.جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری

 جاذبه گردشگری شگفت انگیز

آب های بیولومینسانسی در تاسمانی

 اگر تابحال یک کرم شب تاب را دیده باشید ، حتما شاهد بیولومینسانس ، تابشی که توسط موجودات زنده منتشر می شود، بوده اید. اگرچه اغلب موجودات بیولومینسانس موجودات دریایی هستند، و وقتی که زیر آب توسط این موجودات روشن میشود ، به نظر میرسد که تمام دریا با نوری جادویی میدرخشد . از این نوع آب ها در سراسر جهان وجود دارند، اما رودخانه ی درونت در تاسمانی در بهار طوری دیگر است :امواج بیلومینسانسی ، درست زیر آرورا شفق جنوبی ، یک پدیده الکتریکی طبیعی است که شفق های رنگارنگ را تشکیل می دهد.

 تصاویر شگفت انگیز زیبا

  15 مکان شگفت انگیزی که واقعا وجود دارند


اکالیپتوس های رنگین کمانی که در مائو ، هاوایی

 تصویر رنگ شده جنگل در جاده ی هانا ، مائو ، با درختان اکالیپتوس و تنه ی درختان رنگارنگ پوشیده شده است که فقط در فیلم های تخیلی میتوان دید. درحقیقت وجود این رنگ ها به جهات پوست خرد شده درختان و برای نشان دادن رنگ زیرین جدید، که از سبز به آبی ، بنفش، نارنجی، زرد، و خرمایی رنگ عوض میکنند. درختان اکالیپتوس رنگین کمانی ، را میتواند در امتداد قله ی کوائویی نیز یافت کرد، که فقط یکی از جذابیت های جادویی هاوایی است.

عکسهای شگفت انگیز زیبا

جاذبه های طبیعی شگفت انگیز


عجایب شگفت انگیز جهان

 رشته کوه های رنگین کمانی آندس در پرو

 کوه های وینیکانسا، کوه هفت رنگ ، در پرو که پنج سال پیش کشف شد و در حال حاضر مقصد گردشگری پرطرفداری برای بازدیدکنندگان است.، هرچند سفر کردن به آن جا ترسناک است.اما اگر بتوانید از پیاده رویهای زیاد و ارتفاعات اذیت کننده ی آن زنده بیرون بیایید،با شگفتی منحصر به فرد طبیعت مواجه خواهید شد . خطوط ضخیم رنگین کمانی که در کوهستان نقاشی شده اند به جهت وجود مواد معدنی انباشته شده ی مربوط به میلیون ها سال پیش میباشد.

جاذبه های گردشگری

 رشته کوه های رنگین کمانی خارق العاده در پرو


غارهای یخی مندن هال ، آلاسکا

 برای کشف و دسترسی به غارهای شگفت انگیز آلاسکا به مکانی کاملا تخیلی و رویایی می رسید. اما برای رفتن به آنجا خودتان را سخت آماده کنید. سفر به این سرزمین شبه رویا برای ضعف کردن تان نیست ، باید یک قایق را آماده کرده و آن را درآب بلغزانید و حرکت کنید. این مبارزه ارزش پاداش را دارد، به خصوص به خاطر این که دیدن این منظره شاید کوتاه باشد.گزارش شده که یخجال های طبیعی به سبب گرم شدن کره زمین در حال ذوب شدن هستند.

تصاویر حیرت انگیز طبیعت

 جاذبه های طبیعی شگفت انگیز دنیا


مکان های شگفت انگیز جهان 

Grand Prismatic در پارک ملی یلو استون ، وایومینگ

 یلواستون میزبان تمام شگفتی های طبیعت است، اما شاید پرطراوت ترین و زیبا ترین منطقه برای عکس گرفتن استخر معروف آنجا است. درست مثل اسمش ، این زمین هم اندازه زمین فوتبال ، که در ایالات متحده بزرگترین است ، با حلقه رنگ های زرد، سبز و نارنجی ردیف شده است. در مرکز آن آب باریکه آبی روشن، که در شکاف های زمین خشک در 170 درجه ی فارنهایت انشعاب دارد.

 جاذبه های گردشگری عجیب جهان

 آشنایی با عجایب طبیعی در جهان


جاذبه های گردشگری دنیا 

 دریاچه هیلیار در استرالیا

 در جزیره میانی در ساحل استرالیای مرکزی ، درست در کنار اقیانوس آرام، دریاچه ای کوچک میابید که به یک مخزن عظیم آب صورتی شباهت دارد. نظریات متعددی در خصوص این چه چیزی به بدنه ی آب آن رنگ نمای صورتی میدهد. یکی از دلایل غلظت بالای نمک موجود درآب است که موجب جذب انواع بخصوصی از جلبکها میشود که به جهت ترشح رنگدانه های صورتی شان رنگ آب را تغیر میدهند. علت دیگر آن واکنش بین نمک و بی کربنات است.

جاذبه های گردشگری دنیا

 با عجایب طبیعی جهان از نزدیک آشنا شوید


زمین هایی هفت رنگ در چامارل ، موریتیوس

 فعالیت های آتشفشانی در جزیره موریتییوس ، از سواحل افریقایی ، موجب ایجاد انواعی از تپه های شگفت انگیز شده است. این مستعمره سابق فرانسه به نام " زمین هفت رنگ" است و یک مقصد گردشگری محبوب برای بازدیدکنندگان است و دلیل آن نه تنها برای جذابیت های زیبایی شناختی ، بلکه به دلیل عدم فرسایش آنها.

مکان های شگفت انگیز جهان

 دیدنی ترین و عجیب ترین مکان های دنیا


  جاذبه های گردشگری بینظیر

hangy Danxia در گانسو ، چین

قبل از کشف کوه های رنگین کمانی در پرو مشهورترین کوه های رنگارنگ جهان بود. منطقه ی زمین شناسی با همین نام در استان گانسو واقع شده که لحاظ زمین شناسی پایدار است اینجا از ماسه سنگ های کرتاسه تو زیره های رنگی با مواد معدنی ته نشین شده شکیل شده است.و بعنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است.

کوه های رنگین کمانی

 جاذبه های شگفت انگیز کره زمین


جاذبه های گردشگری عجیب جهان

در ویستا هرموسا ، کلومبیا Caño Cristales رودخانه ی پنج رنگ

 زیباترین رودخانه ی جهان است که دارای آب ها Caño Cristales پنج رنگ هستند ؛ اما فقط در قسمت هایی از سال . در طول فصول مرطوب و خشک کشور ، تلفیق رخداد های طبیعی باعث ایجاد آب های رنگی می شوند. گونه های گیاهی در کف رودخانه موجب ساخته شدن رنگ قرمز روشن ( در این زمان سال وقتی آب کم عمق می شود، قابل مشاهده تر است.

نمایش شفق های افسانه ای در بسیاری از نقاط ، ازجمله؛ آلاسکا ، ایسلند، کانادا و گرینلند قابل مشاهده است. اما قطعا بهترین مکان برای مشاهده ی این پدیده ی طبیعی شمال نروژ، به ویژه در نزدیکی شهر ترومسو است. بین ماه های سپتامبر و مارس، زمانی که تاریک است به آسمان نگاه کنید میتوانید چرخش های سبز، صورتی و بنفش را تماشا کنید که واکنشی ناشی از بارهای الکتریکی با ذرات گازی موجود در جو زمین است.

 زیباترین رودخانه ی جهان

 15 منظره رنگارنگ و دیدنی دنیا که نباید از دست داد


 تصاویر حیرت انگیز طبیعت

کویر رنگی در پارک ملی Petrified Forest، آریزونا

 یکی از افسانه ای ترین مکان هایی که میتوانید به آن سفر کنید، در جاده ی Route 66 بازدید از کویر چند رنگی در آریزونا نزدیک جنوب غربی گرند کانیون ( دره ی بزرگ) است. زمین این بیابان متشکل از رسوبات ماسه سنگ، خاکستر آتشفشانی، خاک رس و سایر مواد زمین شناسی دیگرکه یک مجموعه ایاز رنگ ها از جمله بنفش کمرنگ، قرمز ، نارنجی و صورتی را تشکیل میدهد.

 افسانه ای ترین مکان ها

 جالب ترین جاذبه های گردشگری جهان


 عکسهای شگفت انگیز زیبا

Spiaggia Rosa ، ساردینیا ، ایتالیا

 ساحل جزیره ی زیبا از جزیره بودلی از شن و ماسه های صورتی پوشیده شده است و دلیل آن وجود فسیل های خرد شده، کریستال ها و مرجان های دریای مدیترانه می باشد.از این رو نام اسپپیاگیا یا ساحل صورتی را دارد. شن و ماسه های صورتی بسیار نادر و خواستنی هستند، بسیاری از شن های این مکان توسط مردم در طول سال ها برداشته شده و بدین جهت بازدید عموم از این ساحل ممنوع است. خبر خوب اینکه شما هنوز هم میتوانید از نزدیک ساحل یک نگاه کلی به آن بکنید.

ساحل جزیره ی زیبا

 ساحلی بسیار زیبا و دیدنی در ایتالیا 


آتشفشان Kawah در اندونزی

 این آتشفشان فعال چشم انداز بی نظیری است؛ چراکه نه تنها نوعی گدازه قرمز را میبینید ، بلکه گدازه های آبی را نیز به واسطه حضور گوگرد ، آبی رنگ است را میتوانید تماشا کنید. شب ها ، بازدیدکنندگان از زبانه های الکتریکی آبی شگفت زده میشوند.

چشم انداز بی نظیر

  عجایب رنگارنگ طبیعی روی زمین


تصاویر شگفت انگیز دنیا

آب های جوشان فواره ای در شهر وشو ئی در نوادا

 جلبک های رنگارنگ باعث ایجاد رنگ های مختلف این پدیده شود ، یک ساختار طبیعی داستان مانندی آن را پنج فوت به هوا پرتاب می کند.

طبیعت رویایی

 جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و حیرت انگیز 


دالول ، اتیوپی

 شاید برای دیدن این شگفتی طبیعت مردد باشید،چراکه این جا داغترین نقطه ی روی زمین است و از نمک ، سنگ های آتشفشانی،و اسید سولفوریم پر شده است دمای این مکان حدود 94 درجه ی فارنهایت است اگر چه می تواند تا 116 در جه هم برسد. رسوبات نمک، باقیمانده های آتشفشانی ، چشمه های داغ ، ته نشین های معدنی موجب چشم انداز زرد و سبز رنگ عجیب آن شده اند.

 شگفتی های طبیعت

 

انتهای پیام/الف