ایلام بیدار22:01 - 1397/05/22
در پی حمله ارباب رجوع؛

سه نفر از کارکنان منابع طبیعی ملکشاهی مجروح شدند

مدیر منابع طبیعی ملکشاهی و 2 نفر دیگر از کارکنان این اداره ظهر روز دوشنبه توسط 2 نفر از اهالی روستای باولگ این شهرستان به ضرب چاقو زخمی شدند.

به گزارشايلام بيدار،این اتفاق بعد از ان رخ داد که ساختمانی که این 2 نفر در به صورت غیر مجاز در محدوده عرصه های ملی حد فاصله روستای بیاولگ و شر دلگشا احداث کرده بودند پیش از ظهر امروز با حکم دادگاه تخریب شد.

پس از آن که ضابطین قضایی در اجرای حکم قانون و دستور دادستان این بنا را تخریب کردند ظهر امروز مالکین خشمگین با ورود به اداره منابع طبیعی این شهرستان، اقدام به نزاع و ضرب و جرح مدیر وکارکنان پس از زخمی نمودن مدیر و 2نفر دیگر از کارکنان از محل متواری شده است .

درحال حاضر مجروحین به مراکز درمانی اعزام وتعقیب و دستگیری ضارب در دستور فوری مامورین انتظامی قرار گرفته است.

مدیر منابع طبیعی ملکشاهی گفت: ضاربان 2 برادر از اهالی شهرستان به اسم فامیلی زیبایی یکتا ساعت 1 امروز بعد از اجرای حکم تخریب سازه غیر مجاز انان توسط دادستانی، وارد منابع طبیعی شهرستان شده باضربه چاقو وی و دو نفر از کارکنان این اداره را مجروح کردند.

محمد قاسم نیا با اشاره به تعهد اخلاقی ، قانونی و اداری خود وهمکارانش برای جلوگیری از زمین خواری ومصادره املاک عمومی به سود شخص یا اشخاص سودجو افزود: در این مورد نیز مطابق قانون درواکنش به تخلف صورت گرفته ماموران منابع طبیعی موضوع را به دستگاه قضایی ارجاع دادند که پس از سیر مراحل قضایی وصدور حکم قلع وقمع ، دادستان شهرستان ملکشاهی دستور تخریب این بنا را صادر کرده است .

وی حال خود و 2 همکار دیگرش را خوب و تحت مداوا عنوان کرد.

ایرنا

انتهای پیام /الف