ایلام بیدار22:59 - 1397/05/17
معاون استانداری ایلام:

مطالبه گری و حق طلبی مهمترین ویژگی خبرنگاران است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: مطالبه گری و حق طلبی مهمترین ویژگی خبرنگاران است.

به گزارشايلام بيدار، "محمد نوذری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در مراسم روز خبرنگار اظهار داشت: جامعه ای که در آن نقد سازنده و دلسوزانه در جهت رفع نارسایی ها صورت نگیرد ، جامعه مرده و فاقد نشاط اجتماعی است.

وی افزود: توفیق در این عرصهخ نیازمند وجود رسانه هایی آزاد و پویاست تا بتانند در جهت حل مشکلات عمومی مردم گام بردارند.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: خبرنگاران نیز در این مسیر حساس نباید از دایره افراط و تفریط خارج شوند و تلاش کنند با نقد کارشناسی به بیان مسائل و معضلات اصلی جامعه بدور از جناح بندی های سیاسی بپردازند.

نوذری ادامه داد: خبرنگاران نباید نه با نیش افراط بر تن کسی زخم بزند و نه با تفریط در انفعال قرار بگیرد.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن برای القی روحیه نارآمدی نظام گفت: خبرنگاران در انتقال امیدآفرینی و نشاط آفرینی در جامعه کوشا باشند.

معاون سیاسی استاندار تاکید کرد: مطالبه گری حق خبرنگاران است و باید با حق طلبی در برابر بی عدالتی ایستادگی کنند.

وی در ادامه به ترفندهای دشمنان برای القای ایران هراسی در جامعه بین الملل پرداخت و گفت: با وجود هجمه سنگین بجز امریکا رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه کسی با سیاست های ایالات متحده همراهی نمی کند.

معاون استاندار ایلام افزود: امروز اتحادیه اروپا برجام را یک معاهده بین المللی می داند که نمونه آن اعلام دولت چین برای خریداری نفت از ایران است.

نوذری بر لزوم تقویت وحدت ملی تاکید کرد و اظهار داشت: بزرگترین خطای راهبردی کشور خدشه در وحدت ملی است و نگاه همه باید به سمت حفظ منافع ملی و عظمت کشور باشد.

 

انتهای پیام/س