ایلام بیدار13:05 - 1397/05/14
آیت‌الله حسن ممدوحی:

بارها مشکلات اقتصادی را به دولت و مجلس گوشزد کرده‌ایم/ دغدغه های اقتصادی مردم روز به روز بیشتر می شود/ انتظار می رود دولت با مردم شفاف سخن بگوید

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علما همیشه کار خود را انجام داده و نصیحت خود را به گوش مسئولان رسانده اند تصریح کرد: اگرچه در مشکلات اقتصادی اخیر روحانیت هیچ تقصیری نداشته اما بارها به دولت و مجلس مشکلات اقتصادی را گوشزد کرده است.

به گزارشايلام بيدار،آیت‌الله حسن ممدوحی"، عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص گرانی های اخیر و برخورد با مسببان مشکلات اقتصادی اخیر عنوان کرد: بر کسی پوشیده نیست که گره مشکلات اقتصادی امروز مردم تنها و تنها از سوی مجلس و دولت باز می شود و این دو رکن در جامعه نیز با مدیریت می توانند اقتصاد را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه علما همیشه کار خود را انجام داده و نصیحت خود را به گوش مسئولان رسانده اند تصریح کرد: اگرچه در مشکلات اقتصادی اخیر روحانیت هیچ تقصیری نداشته اما بارها به دولت و مجلس مشکلات اقتصادی را گوشزد  کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اطلاعیه جامعه مدرسین که در روزهای گذشته منتشر شد عنوان کرد: مخاطب اصلی این اطلاعیه دولت و مجلس است؛ مشکلات مردم به شدت زیاد شده است و دغدغه های اقتصادی مردم روز به روز بیشتر می شود؛ در چنین شرایطی انتظار می رود دولت با مردم شفاف سخن بگوید.

ممدوحی با تأکید بر اینکه مطالبه علما چیزی جدا از مطالبه عموم مردم نیست اظهار کرد: بیانیه ای از سوی علما نوشته و در اختیار دولت قرار داده شد و البته علما امروز هم مانند گذشته پیگیر مطالبات اقتصادی مردم هستند؛ توصیه های زیادی از سوی علما و در رأس آنها رهبر انقلاب به قوای سه گانه صورت گرفته که اگر به همان توصیه‌ها عمل شود چنین مشکلاتی پدید نمی آید.

وی در ادامه افزود: مردم نباید به بهانه های اقتصادی زمینه سوء استفاده برخی از معاندان را فراهم کنند؛ اگر مردم پشت سر علما حرکت کنند ضرر نخواهند کرد و اگر در مسیری غیر از مسیر منافع نظام حرکتی صورت بگیرد، منافقین و اپوزیسیون با سوء استفاده از تجمعات به اموال و جان مردم آسیب می رسانند.

 

انتهای پیام/الف