ایلام بیدار19:38 - 1397/04/31
همزمان با دهه کرامت؛

کاروان زیر سایه خورشید وارد ایلام شد

همزمان با ایام دهه کرامت، کاروان زیرسایه خورشید و خدام حرم مطهر رضوی با استقبال پرشور مردم در فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

به گزارشايلام بيدار، همزمان با ایام دهه کرامت، کاروان زیرسایه خورشید و خدام حرم مطهر رضوی با استقبال پرشور مردم  در فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد که مراسم استقبال از خدام حرم رضوی در فضایی معنوی و با قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) همراه گردید.

 

کاروان زیر سایه خورشید و خدام حرم رضوی سپس با حضور در مزار شهدا گمنام ایلام با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه دیگر اقشار مختلف مردم و مسئولان دفتر آستان مقدس حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه های این کاروان در سفر امروز به استان ایلام بود.

 

حجت الاسلام محمدحسین جمالزاده، نماینده کاروان خدام حرم مطهر رضوی در بدو ورود به استان در فرودگاه شهدای این استان، اظهار کرد: در ایام دهه کرامت پرچم متبرک حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا(ع) را از طرف آستان قدس رضوی در جای جای ایران اسلامی حضور یافته و این توفیق در یازدهیمن جشن های مردمی زیر سایه خورشید نصیب شده  که خدام حرم مطهر در شهر ایلام حضور داشته باشیم.

وی، بیان کرد: امید است این ارتباط با مردم خونگرم استان ایلام همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم آن گونه باید و شاید در ترویج فرهنگ رضوی کوشا باشیم.

کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم مقدس حرم مطهر رضوی هستند از ۳۱ تیرماه تا ۴ مرداد مهمان مردم ولایی استان ایلام بوده و در این ایام برنامه های متنوع فرهنگی و جشن های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان ایلام برگزار می شود.

اعزام خادمان حرم مطهر به‌عنوان سفیران صحن مطهر امام رضا (ع) به استان و حضور در مناطق مختلف استان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، بازدید از آسایشگاه‌ها معلولین و سالمندان، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران، حضور در زندان‌ها و برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید در پارک تفریحی چغاسبز ازجمله برنامه‌های این ایام است.

 

انتهای پیام/س