ایلام بیدار12:08 - 1397/04/28
معاون سازمان حمل و نقل پایانه های استان در گفتگو با ایلام بیدار:

میزان تناژ وسایل نقلیه باری در ایلام کاهش یافت/ توزیع لاستیک بین کامیون داران با قیمت مصوب

معاون سازمان حمل و نقل پایانه های استان ایلام اقدامات انجام گرفته برای رفع مشکلات کامیون داران ایلامی را تشریح کرد.

"صفر صادقی راد"، معاون سازمان حمل و نقل پایانه های استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارایلام بیداردر خصوص رفع مشکلات کامیونداران ایلامی گفت: این دستگاه اجرایی به منظور برطرف کردن مسائل مربوط به حوزه کامیونداران از مدت ها قبل رایزنی ها و پیگیری ها مستمری را با مسئولان استان و سایر مجموعه های ذیربط انجام داده است.

وی گفت: در این راستا و در اولین اقدام استان ایلام از جمله استان هایی است که افزایش نرخ حمل باربری آن زودتر از سایر استان های کشور در ان اجرا شد و زمینه رضایتمندی کامیونداران را در این خصوص فراهم کرد.

صادقی راد افزود: یکی دیگر از برنامه های در دستور کار این دستگاه که از جمله مشکلات عمده کامیوندارن در ایلام نیز بوده پیگیری و رایزنی برای خرید لاستیک این خودروها با قیمت مصوب کارخانه بوده است.

معاون سازمان حمل و نقل پایانه های استان ایلام اضافه کرد: رانندگان خودرهای باری اگر تاکنون اقدام به خرید لاستیک از این مجرا نکرده اند در این لیست جای خواهند گرفت این طرح به زودی در ایلام اجرا می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این در این راستا از انجمن مربوط به کامیونداران نیز خواسته شده تا براساس نیازسنجی اسامی آنان را برای معرفی به کارخانه ارسال نماید.

صادقی راد بیان کرد: خبر خوب دیگر اینکه 50 درصد حق بیمه کامیونداران که پیشتر حذف شده بود مجددا برقرار شده است.

معاون سازمان حمل و نقل پایانه های استان ایلام یکی دیگر از برنامه های این سازمان برای کاهش مشکلات کامیونداران را کاهش تناژ به میزان یک الی دو تن اشاره کرد و گفت: کاهش این میزان مزایای خوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام گرفته در استان تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی این مشکلات به خصوص حق کمیسیون کامیونداران است که سایر مشکلات مربوط به این حوزه در این کارگروه عنوان و برای رفع آنان تدابیر لازم اندیشیده می شود.

صادقی راد گفت: علاوه بر این در تمامی شهرستان های استان نماینده ای را برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات کامیونداران مأمور کرده ایم تا در این راستا نسبت به رصد مشکلات و برطرف کردن آن تصمیمات لازم گرفته شود.

معاون سازمان حمل و نقل پایانه های استان ایلام در پایان از رانندگان باری خواست تا در صورت هر گونه مشکل موضوع را به سامانه 141 گزارش دهند تا برای رسیدگی به موقع با دقت بیشتری سطح رضایت مندی رانندگان افزایش یابد.

 

انتهای پیام/س