ایلام بیدار08:04 - 1397/04/27
سردار غیب پرور:

آمریکایی‌ها می‌خواهند مقاومت و ایستادگی را از ما بگیرند/ جمهوری اسلامی هیچ‌گونه مماشاتی با مفسدان اقتصادی ندارد

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در برخورد با مفاسد اقتصادی باید چهره قدرتمند نظام نشان داده شود و مردم بدانند که جمهوری اسلامی هیچ‌گونه مماشاتی با مفسدین اقتصادی نداشته و نخواهد داشت.

به گزارشايلام بيدار،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛‌ سردار غلامحسین غیب پرور در همایش تعالی بسیج اساتید و طلاب  که در مجتمع فرهنگی ولایت مشهد برگزار شد با اشاره به نقش علمای دین در انقلاب اظهار کرد: علمای دینی همواره در خط مقدم انقلاب اسلامی بوده و باید دستاوردهای انقلاب را با مردم در میان بگذارند، وقتی می‌گوییم باید انقلابی عمل کنیم یک فقره از بیان حقانیت نظام است.

وی افزود: ترامپ دیروز اقرار کرده بود که ما از اغتشاشات داخل ایران حمایت می‌کنیم و این یعنی یک امپراتوری خبری تبلیغی بزرگ در دنیا علیه ایران ایجاد شده است.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه افق آینده انقلاب اسلامی یک افق روشن و شفاف است زیرا این وعده الهی است، گفت: قرآن در ادامه می‌فرماید در این راه نباید ترس و واهمه به خود راه دهیم زیرا ما چهل سال است که در این مسیر در حال مبارزه‌ای با پیش‌قراولی علما هستیم.

وی ادامه داد: شرط مقابله با دشمن و موفقیت در این راه نیز ایمان به راهی است که در آن قدم گذاشته‌ایم، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک نمونه کوچکی از محرم ۶۱ هجری قمری است و شهدای ما شاگردان حقیقی امام حسین(ع) بودند و اکنون وظیفه ما ادامه این راه است.

سردار غیب پرور با تأکید بر اینکه ما از برخی مسائل داخل نیز دلخور و ناراحت هستیم، بیان کرد: برخی از مشکلاتی که در داخل کشور برای ما مسئله ایجاد کرده است و مردم ناراضی‌اند باید حل شود؛ اینکه می‌گوییم تا پای جان پای انقلاب هستیم هم به معنی تائید همه سیاست‌های مدیران کشور نیست.

وی تصریح کرد: هدف اصلی دشمن کوتاه آمدن و دست کشیدن مردم مسلمان ایران از دین است و آن‌ها نیز از باطل خود دست نخواهند برداشت، باطل کنونی آن‌ها نیز در حال حاضر حمله‌های اقتصادی است.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به احتکار و ماجرای طلا و سکه و ارز، تأکید کرد: در برخورد با مفاسد اقتصادی باید چهره قدرتمند نظام نشان داده شود و مردم بدانند که جمهوری اسلامی هیچ‌گونه مماشاتی با مفسدین اقتصادی نداشته و نخواهد داشت.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر که توسط منافقین در برخی از شهرهای کوچک اتفاق افتاد، بیان کرد: شهری مانند کازرون که ۱۰۰۰ شهید به انقلاب هدیه کرده است و پیش از انقلاب نیز جزو یازده شهر حکومت‌نظامی شاه بود منافقین به آن نفوذ کرده‌اند تا سو استفاده کرده و مردم ولایت مدار این خطه را تحریک کنند.

سردارغیب پرور در پایان دو مهم را جزو وظایف نیروهای انقلاب برشمرد و گفت: استقامت و توکل در راه آرمان‌های انقلاب شاه‌کلید پیروزی است و آمریکایی‌ها می‌خواهند مقاومت و ایستادگی را از ما بگیرند و ما باید روی این نکته اصرار کنیم تا پیروز شویم.

 

انتهای پیام/الف