ایلام بیدار07:10 - 1397/04/23
یادداشت؛

مدیریت توجیه!

درهمین فضا هم شاهد ارائه یادداشت ها و مقالات از حسنات قطع برق می باشیم که اقدام را جهادی ملی می دانند،اما ریشه ی مشکل حل و مدیریت نکرده و به مردم اطلاع رسانی کنند تا خود مردم در رفع مشکل همکاری نمایند.

عباس خزلی:: گویا مدیران استان ایلام بیشتر دغدغه توجیه ناکارآمدی و عدم مسئولیت برای پاک کردن صورت مسئله دارند تاحل مشکلات مردم ! برای این منظور کارشناسان وصاحب نظران را به استخدام خود در می آورند.

اگرتیم های دولتی در رفع مشکلات مردم قد علم کنند، بی شک وضعیتی به مراتب مناسبتر ازاحوال موجود داشتیم. بنظرمی رسد در مدیریت ها راهبردی به عنوان توجیه طرح ریزی شده ودر راس اقدامات سعی در بستن ندای دادخواهی مردم را دارند.

هرچند مردم با این ترفندها و سیاست بازی ها آشنایی کامل داشته و هیچ گونه روزنه امیدی برای رسیدن به حقوق اولیه خود منظور نمی دانند و مردم ادامه ی پروسه راضی نگه داشتن مدیران کلان و بالادستی ها تا رضایت وخدمت به مردم بی رمق و بی فریادرس این خطه مرزی و مظلوم نظاره هستند.

مدتی است که قطع مکرر برق خصوصا درنقاط گرمسیری هم استانیهای عزیزرا با مشکل مواجه کرده است که هرروزدرفضای مجازی شاهد انتقادات به روش های مختلف شرکت برق هستیم و درهمین فضا هم شاهد ارائه یادداشت ها و مقالات از حسنات قطع برق می باشیم که اقدام را جهادی ملی می دانند،اما ریشه ی مشکل حل و مدیریت نکرده و به مردم اطلاع رسانی کنند تا خود مردم در رفع مشکل همکاری نمایند.

لطفا بامردم صادق باشید و شهروندان را در شرایط فوق حساس قرار ندهید. بهای صبوری این مردم عزت نفس آنان است لطفا احترام آنان را با صداقت حفظ نمایید.

 

انتهای پیام/س