ایلام بیدار07:49 - 1397/04/19
دردیدار رئیس مجمع نمایندگان با مدیرکل کمیته امدادایلام عنوان شد؛

هزینه 32 میلیاردی برای تأمین مسکن نیازمندان ایلامی/ ارائه 11 هزار و 400 فعالیت عمرانی برای مددجویان

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: تأمین مسکن برای نیازمندان از ماندگارترین خدمات کمیته امداد است.

به گزارشايلام بيدار، "شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در این دیدار با تقدیر از خدمات متنوع کمیته امداد به نیازمندان این استان گفت: تأمین مسکن مددجویان و نیازمندان این استان از سالهای گذشته تا کنون از ماندگارترین خدمات کمیته امداد بوده است.

وی، افزود: کمیته امداد فعالیتهای ارزنده و قابل قبولی در این استان دارد که نمود بارز این فعالیتها، تلاش در زمینه ساخت و تأمین مسکن نیازمندان این استان و به حداقل رساندن مشکلات مسکن این قشر بوده است.

نماینده مردم شهرستانهای آبدانان، دره شهر، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سال 75 تاکنون فعالیتهای عمرانی و مسکن کمیته امداد استان ایلام برای نیازمندان این استان را رصد کرده و آشنایی کامل در این زمینه دارم گفت: در این مدت متوجه شده ام که این نهاد در زمینه کیفیت پروژه های عمرانی و ساخت کیفی مسکن برای مددجویان عملکرد قابل قبولی دارد.

مهندس کاظم زاده به دیگر خدمات این نهاد به نیازمندان اشاره کرد و گفت: اعتقاد داریم چنانچه نیاز باشد خدمات و کمکهایی به محرومان و نیازمندان این استان ارائه شود از طریق کمیته امداد باشد و این نهاد معتمدترین سازمان در این زمینه است.

هزینه 32 میلیاردی برای تأمین مسکن نیازمندان ایلامی

ضیاء رضایی، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیتهای مسکن این نهاد گفت: در سه سال گذشته بیش از ۳۲ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع مالی این نهاد، تسهیلات بانکی و مشارکت نیکوکاران صرف تأمین مسکن نیازمندان شهری و روستایی این استان شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۱ هزار و ۴۰۰ مورد فعالیت عمرانی و ساختمانی برای مددجویان و نیازمندان این استان انجام‌گرفته است گفت: مشارکت دادن افراد نیکوکار و نیز برخی سازمان‌ها و نهادها در زمینه تأمین مسکن نیازمندان این استان در سه سال اخیر نسبت به گذشته سرعت بیشتری داشته است.

رضایی با اشاره به خدمات حوزه مسکن و ساختمان این نهاد در سال گذشته گفت: در این مدت بیش از هزار و ۳۰۰ مورد خدمت مسکن به نیازمندان این استان ارائه‌شده که در این زمینه نیز حدود هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در پایان با عنوان اینکه با تلاشهای صورت گرفته توسط این نهاد هم اکنون مشکلات نیازمندان استان در زمینه مسکن به حداقل رسیده است گفت: در حوزه مسکن روستایی تلاش می کنیم ظرف حدود دو سال آینده مددجویان این استان مشکلاتشان برطرف شود.

 

انتهای پیام/س