ایلام بیدار08:07 - 1397/04/17
معاون اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد؛

لزوم نظارت بر ساعات کار ادارات

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: مدیران نظارت کنند که با این تعییر خلل در خدمت به مردم ایجاد نشود.

به گزارشايلام بيدار، "ایوب درویشی" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به ابلاغ ساعات جدید کار اداری در راستای تنظیم مصرف انرژی و برق در شهرستان های مختلف باید نظارت شود که کارکنان در موعد مقرر در محل کار حضور یابند و مشکلی در راستای خدمت رسانی به مردم به وجود نیاید.

 
وی افزود: این ابلاغ تا پایان 31 مرداد ماه و در راستای تنظیم و کاهش مصرف انرژی برق انجام گرفته و در شهرستانهای گرمسیری مهران، دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره علاوه بر تغییرساعت کار اداری یک ساعت تقلیل ساعت نیز انجام گرفته است یعنی ساعت 13:30 دقیقه پایان کار اداری این شهرستانها است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام ادامه داد: در شهرستانهای ایلام، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی تنها تغییر ساعت کاری اداری از 7:30 دقیقه به 6:30 در هنگام ورود تا ساعت 14:30 دقیقه اتمام ساعات کار اداری کارکنان و مراکز دولتی است.
 
وی گفت: شیوه نامه و بخشنامه این تغییر به دستگاه ها ابلاغ شده و در راستای اجرای این قانون امروز شنبه اولین نشست استاندار با معاونین راس ساعت 6:30 دقیقه صبح انجام گرفت.
 
درویشی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که پایشی از وضعیت مصرف برق دستگاه خود داشته باشند و نظارت کنند که کمترین میزان انرژی در اداره مصرف شود تا با مشکل قطعی برق دچار نشوند.
 
وی همچنین از شهروندان ایلامی نیز خواست نسبت به مصرف برق توجه کنند و در ساعات اوج بار از وسایل انرژی بر برقی جز در موارد ضروری استفاده نکنند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام خواستار صرفه جویی در مصرف برق شد و بیان نمود: باید همه به گونه ای مدیریت کنیم که خاموشی نداشته باشیم.
 
وی از مدیران نیز خواست با دقت ونظارت مشکلی در ارتباط با مسائل و مربوط به ارباب رجوع ها صورت نگیرد.
 
 
انتهای پیام/الف