ایلام بیدار09:36 - 1397/04/16

جلودارزاده: مدیران روحانی باعث عصبانیت مردم می‌شوند!

مشخص نیست با اینکه رئیس‌جمهور روحانی و کابینه او به نسبت دولت قبلی، تغییر مبرّزی نداشته‌اند اما چرا دولت موعود اصلاح‌طلبان اکنون توسط همان‌ها بعنوان عامل عصبانیت مردم و نمایندگان مجلس معرفی می‌شود؟!

به گزارشايلام بيدار،«سهیلا جلودارزاده»، فعال اصلاح‌طلب، از نمایندگان مستعفی مجلس ششم و از مدیران سابق دولت روحانی، به تازگی در بخشی از مصاحبه با روزنامه آرمان امروز با بیان اینکه برخی از مدیران دولت به شدت دچار بی‌انگیزگی، بی‌برنامگی و بی‌هدفی بوده و هستند، گفته است: این مدیران و سیاست‌های آنان باعث عصبانیت نمایندگان مجلس و مردم می‌شوند.

او همچنین تصریح می‌کند: چرا باید رفتار مسئولان به گونه‌ای باشد که صدای اعتراض ملت بلند شود؟

*مشخص نیست با اینکه رئیس‌جمهور روحانی و کابینه او به نسبت دولت قبلی، تغییر مبرّزی نداشته‌اند اما چرا دولت موعود اصلاح‌طلبان اکنون توسط همان‌ها بعنوان عامل عصبانیت مردم و نمایندگان مجلس معرفی می‌شود؟!

اظهارات انتقادی خانم جلودارزاده همچنین وقتی جالب‌تر می‌شود که مردم بدانند او توانسته با سابقه از استعفا از نمایندگی مردم در مجلس ششم، در دولت آقای روحانی هم مشغول به کار شود و بعنوان مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب شود.

به سخن دیگر اینکه با سخنان اخیر جلودارزاده، خود او هم احتمالا یکی از کسانی بوده که انتصابش در دولت روحانی موجب عصبانیت مردم شده و رفتارش برانگیزاننده اعتراض بوده است...

نمونه دیگر شبیه به خانم جلودارزاده، اکبر ترکان است که در دولت احمدی‌نژاد معاون وزیر نفت بود اما پس از روی کار آمدن مجدد در دولت روحانی، به منتقد شماره یک احمدی‌نژاد تبدیل شد!
 
انتهای پیام/الف