ایلام بیدار09:05 - 1397/04/13

به هر پیام‌رسان‌ ایرانی تاکنون چقدر کمک مالی شده؟

معاون وزیر ارتباطات گفت: به هر یک از شبکه‌های اجتماعی بومی تاکنون 5 میلیارد تومان کمک مالی شده است.

به گزارشايلام بيدار،نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری معرفی زنجیره حمایتی این وزارتخانه از تولید کسب و کارهای حوزه ICT، حمایت‌های از شبکه‌های اجتماعی بومی را بخشی از حمایت‌های دولتی انجام شده عنوان کرد.

وی در پاسخ به سوال فارس درباره اینکه میزان کمک اعطا شده به هر پیام‌رسان تاکنون چقدر بوده،گفت: به هر یک از شبکه‌های اجتماعی بومی تاکنون 5 میلیارد تومان کمک مالی شده است.

وی در پاسخ به این سؤال فارس که آیا این مجموع هزینه‌ها و شامل هزینه لینک‌های ارتباطی نیز هست؟ گفت: از جزئیات خبر ندارم.

جهانگرد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره پیشنهاد یکی از پیام‌رسان‌های بومی برای دریافت صد میلیارد تومان کمک از دولت، گفت: تقاضا دادند اما ظرفیت این کار را نداشتیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا حمایت مالی دولت از پیام‌رسان‌ها موفق بوده، گفت: اینکه دولت از نهادها و گروه‌های نوپا باید حمایت کند در همه دولت‌ها وجود دارد.

اما اینکه آیا آنچه انجام می‌دهیم صحیح بوده یا نبوده ممکن است ارزیابی‌ها متفاوت باشند؛ ارزیابی شما این است و ممکن است نظر همه این نباشد؛ در اینکه تصمیم‌گیری به موقع، سروقت و صحیح بوده یا نبوده فراتر از جنس کار ما است؛ ما وظیفه داشتیم لینک ارتباطی، بستر کار و کمک مالی برای شتاب مقطعی را فراهم کنیم که کرده‌ایم. 

 
انتهای پیام/الف