ایلام بیدار09:28 - 1397/03/27
یک فعال سیاسی در گفتگو با ایلام بیدار:

مجلس به جای ساخت دستشویی های چند صد میلیونی به فکر معیشت مردم باشد

یک فعال سیاسی گفت: از قرعه حضور چند نماینده در بازی های جام جهانی که بگذریم ، ساخت دستشویی های چندصد میلیون تومانی داغ دل مردم را عفونی کرد.

"عباس خزلی"، فعال سیاسی و رسانه ای در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادیایلام بیداردر خصوص هزینه ها و ریخت و پاش های این روزها در مجلس شورای اسلامی گفت: دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از لحاظ عملکردی خط بطلانی بر انتخاب مردم بود.

وی اظهار کرد: این دوره ملت شاهد مجلسی اعیانی،شعاری ،لابی گر انتصابات و نا کارا بودند که در مقابل چالش های سیاسی و اقتصادی اخیر پشت تریبون ها نعرهای بدون پشتوانه برآوردند.

این فعال سیاسی افزود: وکیلان مردم امورات مهم اقتصادی ،معشیت و رفاهی را به حاشیه رانده و باید و نبایدها یی را به عنوان قانون به یکدیگر تبادل کردند که خط و نشان ها و مصوبات بی عمل معلوم نیست توسط چه کسانی و چگونه پیگری و اجرا می شود.

خزلی ادامه داد: از قرعه حضور چند نماینده در بازی های جام جهانی که بگذریم ، ساخت دستشویی های چندصد میلیون تومانی داغ دل مردم را عفونی کرد، با توجه به اینکه که مردم با چندصد میلیون می توانند پناهی درحاشیه شهرها برای خودبسازند؛ یعنی مردم فهم آن را ندارند که متوجه شوند اقبال به پیمانکاری که قرابتی با آقایی دارد از این طریق به گنج نشسته است؟ بهارستان نشینان بدانند که در وضعیت موجود حتی با خاموش کردن لامپی اضافه می توانند قدمی در جهت توسعه بردارند.

این فعال رسانه ای بیان کرد: بهترنیست بجای دغدغه و صرف انرژی و زمان بر روی ساخت چند دستشویی توان فکری و کارشناسی برچگونگی کاهش کالاهای مصرفی که موجب دلالیگری و سوءاستفاده عده ای خاص بنام آقازاده و برادر که به اظهار کارشناسان امور اقتصادی سهمی در توسعه ندارد و فقط بازار چین را رونق می دهد بکار گرفته شود؟

وی اضافه کرد: باید قانونی وضع شود دست مافیاهای قدرت که مملکت را به ورطه ور شکستگی کشانده اند خلع شود، مردم اگاهند و سکوت در مقابل گروهی که شاهرگ مملکت را قبضه کرده اند و هر گونه صدایی را در نطفه ساقط می کنند را بخوبی می دانند.

خزلی تصریح کرد: مجلس در مقابل افزایش دقیقه ای قیمت ها سکوت معنا داری کرده با توجه به اینکه باید از حق و حقوق آنان دفاع کرده و صدای محرومیت آنان باشند، اخیرا چه تصمیمی برای گسستگی اقتصاد جامعه گرفته شده جز گرو کشی جناحی و مداحی عده ای که هیچ تاثیرگذاری در امورات مملکت ندارند. بهتر نیست این خانواده ازهم پاشیده نا هماهنگ را طلاق گرفته تا مردم تکلیف خود را بدانند.

این فعال سیاسی عنوان کرد: مردم اگاهند که وکلایشان امتیازات اقتصادی در استانها و شهرها را قبضه کرده اند پس چرا خود را با بانیان بدبختی مردم درگیر کنند که البته دور بعد و گذر از فیلترهای شورای نگهبان نیز مدنظر نمایندگان محترم هست و اینکه چه منصب دیگری برای بیچاره کردن مردم تصاحب کنند و مردم را معلق و در استرس نگهدارند و هفت نسل اینده خود را بیمه نمایند.

وی گفت: نمایندگان بدانند کت شخصیت حقوق آنان از اعتبار ساقط و اعتبار خود را با این روش در بین مردم از دست داده اند، ظاهرا قوانین فقط برای مردم نوشته می شود و توجه وکلا به ته جیب شان است.

خزلی تأکید کرد: انتظار می رود با توجه به قرارگرفتن مملکت در وضعیت فشل اقتصادی سه قوه هماهنگ برای نجات ملت انقلاب کنند تا خدای ناخواسته حادثه تلخی دیگر تکرار نشود.

 

انتهای پیام/س