ایلام بیدار07:55 - 1397/03/23
فرماندار ایوان:

پیروزی دفاع مقدس نتیجه "مقاومت" بود/ تفکر ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب است

فرماندار ایوان گفت: تا ایثار و شهادت بر این کشور و تفکر آن حاکم است دشمنان تفکر تسلط بر آن را به گور می‌برند.

به گزارشايلام بيدار، "امید علی سبزی"، فرماندار ایوان در مراسم یادواره شهدای بمباران هوایی خرداد 64 "ایوان" و "زرنه" اظهار داشت: در بمباران هوایی سال  64 "ایوان" و "زرنه"150 انسان بی گناه بدون هیچ  مقاومتی و در پشت جبهه  در برابر هجمه ناجوانمردانه دشمن به شهادت رسیدند.

وی گفت: شهدا چشم و چراغ ملت‌اند و نام شهید افتخاری برای ایران اسلامی است که از این نام فرهنگ مقاومت و از خو گذشتگی به آیندگان منتقل می‌شود.

فرماندار ایوان گفت: تا ایثار و شهادت بر این کشور و تفکر آن حاکم است دشمنان تفکر تسلط بر آن را به گور می‌برند.

سبزی اقدام کور رژیم بعث عراق در بمباران شهرها و بمباران سال 64 ایوان و زرنه را یکی از ددمنشی‌های صدام دانست و گفت: در این بمباران 150 نفر از همشهریان عزیز ایلامی به شهادت رسیدند تا امروز ما در این مجلس و محفل آزاد و با امنیت حضورداشته باشیم.

فرماندار ایوان به مدافعان دروغین حقوق بشر که به نام حقوق بشر قصد تسلط برجهان دارند گفت: کجا بودید آن روز که با بمب و موشک‌های هدیه‌ای شما زنان و مردان ایوان و زرنه به خاک کشیده شدند تا از حقوق انسان‌های بی‌دفاع حمایت کنید.

وی به تحریم کنندگان امروز ایران اسلامی هشدار داد و گفت: فرزندان رمضان را از تحریم نترسانید مقاومت مردم ایران در 8 سال جنگ نشان داد تحریم شما بی اثر است.

 

انتهای پیام/س