ایلام بیدار13:50 - 1397/03/22
امام جمعه ایلام:

مهم ترین پیام عید فطر وحدت امت های اسلامی علیه توطئه های دشمنان است

امام جمعه ایلام گفت: امت واحده اسلام در عید سعید فطر پس از یک ماه روزه داری و تلاش برای کسب فیوضات معنوی حلول ماه شوال را جشن می گیرند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز (سه شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر تاکید کرد: امت واحده اسلام در عید سعید فطر پس از یک ماه روزه داری و تلاش برای کسب فیوضات معنوی حلول ماه شوال را جشن می گیرند.

وی افزود: متاسفانه آنگونه که باید ارزش و جایگاه ماه مبارک رمضان درک نمی شود و باید تلاش کنیم هرچه بیشتر در جهت نائل آمدن بر معارف این ماه الهی توفیق پیدا کنیم.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بدون شک اگر بتوانیم بهره بیشتری از معارف ماه رمضان ببریم در سایر ایام سال نیز موفق خواهیم بود و بسیاری از آسیب های اجتماعی حاکم در جامعه کاهش خواهند یافت.

آیت الله لطفی ادامه داد: در عید سعید فطر خداوند متعال پاداش یک ماه‌ روزه داری، عبادت و بندگی خالصانه را به مومنان عطا و آنرا در پرونده اعمال آنها ثبت و ضبط می کند.

وی مهم ترین پیام این روز را حفظ انسجام و وحدت کلمه میان امت های اسلامی برای مبارزه با خوی تجاوزگری دنیای استکبار عنوان کرد و افزود: این همبستگی ملت های مسلمان دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: امیدواریم در سایه برنامه ریزی دقیق مسئولان شاهد برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در اقصی نقاط استان با حضور پرشور مردم مسلمان و روزه دار استان ایلام باشیم.

 

انتهای پیام/س