ایلام بیدار10:20 - 1397/03/22
واکنش نمایندگان ایلام به اعزام نمایندگان مجلس به جام جهانی:

رفتن به جام جهانی اولویت نمایندگان مجلس نیست/ سفر روسیه ضرورتی نداشت

شرایط کشورمان ایجاب نمی‌کند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به چنین سفرهایی بروند، اکنون کشور اولویت‌هایی دارد که باید با پرداختن به این اولویت‌ها مشکلات را رفع کرد.

به گزارشايلام بيدار، یکی از موضوعاتی که این روزها مورد تحلیل و بازخورد زیاد قرار گرفته اعزام نمایندگان به جام جهانی روسیه در قالب قرعه کشی بوده است موضوعی که نمایندگان مردم ایلام در مجلس نیز به آن واکنش های خود را داشته اند.

رفتن به جام جهانی اولویت نمایندگان مجلس نیست

در همین راستا "سلام امینی"، نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس اظهار داشت: کسی به بنده برای رفتن به روسیه و دیدن بازی‌های جام جهانی تعارف هم نکرده است.

این نماینده مجلس گفت: ظاهرا برای رفتن به جام جهانی قرعه کشی صورت گرفته است و این موارد نیز هم عرف بوده و هم در قانون پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: اما شرایط کشورمان ایجاب نمی‌کند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به چنین سفرهایی بروند، اکنون کشور اولویت‌هایی دارد که باید با پرداختن به این اولویت‌ها مشکلات را رفع کرد.

امینی ضافه کرد: اما اگر در شرایط مطلوبی بودیم اشکال نداشت به جای شش نفر هم 10 نفر راهی کشور روسیه و دیدن بازی‌های جام جهانی شوند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: اما در حال حاضر مشکلات زیادی وجود داشته و رفتن به جام جهانی اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیست.

متاسفانه با اعزام تیم‌های ورزشی به خارج تعداد خدمه 2 برابر اعضای اصلی است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز به فارس گفت: البته نمی‌خوام خدایی ناخواسته منتی بر سر ملت بزرگ ایران اسلامی داشته باشم و عنوان کنم به خاطر ملت و عدم استفاده از بیت‌المال با این سفر موافق نیستم بلکه کشوری هستیم که نیاز به صرفه‌جویی در بسیاری از مسایل داریم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه هر بار تیم ورزشی به کشور خارجی اعزام می‌شود تعداد خدمه دو برابر اعضای تیم اعزامی بوده و این مهم توجیهی ندارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در هیچ کجای دنیا و در رده‌های تیم ملی اینچنین رفتارهایی مرسوم نبوده و چنین کاری را انجام نداده‌اند و سعی می‌کنند با حداقل همراه فعالیت ورزشی خود را انجام دهند.

میرزایی تصریح کرد: به نظرم سفر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسابقات جام جهانی ضرورتی ندارد و یک حرکت نا مطلوب است.

 

انتهای پیام/س