ایلام بیدار08:50 - 1397/03/22
معاون عمرانی استانداری ایلام اعلام کرد؛

اعتبار80میلیاردی برای تکمیل پروژه زیرگذر رسالت ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: طرح زیرگذر رسالت شهر ایلام با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی می شود.

به گزارشايلام بيدار، "احمد کرمی"، معاون عمرانی استانداری ایلام در جلسه پیگیری مشکلات و درخواست های مردمی تقاطع غیر همسطح رسالت افزود: زیرگذر رسالت شهر ایلام به طول ۴۳۰ متر و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام واقع در خیابان آیت الله حیدری تا روبروی شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی ایلام اجرا می شود.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه با توجه به وضعیت ترافیکی این محدوده ضروری غیر قابل اجتناب دارد و در صورت ادامه این وضعیت، شاهد قفل شدن محدوده مرکزی شهر به دلیل افزایش خودروها بودیم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: ۵۰ درصد ترافیک ورودی به تقاطع رسالت مربوط به خیابان آیت الله حیدری است و همین عامل باعث شد مسئولان استان و بویژه اعضای شورای شهر و شهرداری نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشند.

کرمی با اشاره به برخی مطالبات از سوی ساکنان این محدوده گفت: امنیت منازل و ساکنان هم‌جوار زیرگذر و روگذر رسالت ایلام در حین اجرای پروژه تضمین شده است.

وی افزود: بدون شک همگان و بویژه اصناف شاغل در این محدوده و ساکنان این منطقه پس از اتمام این پروژه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

معاون عمرانی استاندار ایلام اظهار داشت: در حین اجرای این پروژه مشکلات ترافیکی نیز رخ خواهد داد که تمهیداتی برای این موضوع اندیشیده شده ولی امیدواریم با همراهی مردم آن را به حداقل ممکن برسانیم.

 

انتهای پیام/س