ایلام بیدار11:09 - 1397/03/07
همزمان با سراسر کشور انجام گرفت؛

آغاز به کار دوره آموزشی سبک زندگی جهادی در ایلام

دوره آموزشی سبک زندگی جهادی در ایلام همزمان با سراسر کشور آغاز بکار کرد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ "محمدرضا شرف بیانی"، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام، در مراسم افتتاحیه نخستین دوره ملی سبک زندگی جهادی اظهار کرد: نخستین کارگروه سبک زندگی جهادی امروز از طریق ویدیو کنفرانس در سراسر کشور آغاز بکار کرد.

وی، افزود: ۱۵۰۰ نفر از نخبگان فرهنگی سراسر کشور در این کارگاه های سبک زندگی جهادی حضور دارند که در استان ایلام ۵۰ نفر نخبه فرهنگی در این کارگاه ها مشارکت دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام تاکید کرد: این دوره های آموزشی روزهای ۹، ۲۳ و ۳۰ خردادماه سال جاری در استان همزنان با سراسر کشور اجرا می شوند.

شرف بیاتی اضافه کرد: امروز دشمن برنامه وسیعی را برای تغییر سبک و ذائقه مردم و تبدیل ان با فرهنگ منحط غربی اغاز کرده که باید این خطر را جدی گرفت.

وی، تصریح کرد: خانواده ها نیز باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته تا بتوان فرزندان را با آثار زیانبار این موضوع آشنا کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام، گفت: نقش رسانه ها نیز در این عرصه بسیار خطیر است و باید با روشنگری ابعاد و زوایای این مسئله را تبیین کنند.

سرهنگ شرف بیاتی، خاطرنشان کرد: به منظور نهادینه کردن سبک زندگی جهادی در بین خانواده ها همزمان با سراسر کشور کارگروه هایی با حضور افراد نخبه فرهنگی که عمده اعضای آنها بانوان هستند تشکیل شده است.

وی، تصریح کرد: باید مفاهیم اصیل ایرانی، اسلامی و جهادی به نسل های آینده و نسل کنونی منتقل شود.

 

انتهای پیام/س