ایلام بیدار10:57 - 1397/03/07
استاندار ایلام:

شهرک خصوصی صنایع پایین‌دست پتروشیمی ایلام در 16 فاز احداث می شود

استاندار ایلام گفت: برای شهرک خصوصی پایین‌دست مجتمع پتروشیمی ایلام هر شهرک در 16 فاز طراحی شده که شامل 520 واحد صنعتی است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، ظهر امروز در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ایلام اظهار داشت: احداث شهرک خصوصی صنایع پایین‌دست شرکت پتروشیمی ایلام و پیگیری اجرای مجتمع تفریحی توریستی بانوان شهر ایلام از موضوعاتی بود در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ایلام مطرح شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: در نشست امروز این طرح از سوی مدیران و کارشناسان امر مورد بررسی قرار گرفت. مجتمع تفریحی توریستی بانوان شهر ایلام شامل مکانی ورزشی بوده که دارای باشگاه سوارکاری، پیست دوچرخه‌، جاده سلامت، کارتینگ، ورزش‌های صبحگاهی است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان امر برای شهرک خصوصی پایین‌دست مجتمع پتروشیمی ایلام هر شهرک در 16 فاز طراحی شده که شامل 520 واحد صنعتی بوده که با راه‌اندازی آن تعداد اشتغال بیشتری شامل شهرستان‌های ایلام و مهران و ... می‌شود.

این مسؤول ضمن امکان‌سنجی این طرح‌ها و بررسی زیرساخت‌های لازم اضافه کرد: اجرای این این دو طرح جزو طرح‌های توسعه‌ای در استان ایلام است.

سلیمانی تصریح کرد: بحث مفصلی برای اجرای این دو طرح صورت گرفته و تقسیم کاری هم صورت گرفته و امیدوارم این طرح‌ها به نتیجه برسد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: تلاش کردیم با یاری خداوند و همت مدیران و تلاش‌های صورت گرفته این طرح‌ها در استان ایلام اجرایی شود.

 

انتهای پیام/س