ایلام بیدار08:00 - 1397/03/05
در جلسه ستاد اربعین شهرستان ایوان عنوان شد؛

لزوم استفاده ظرفیت خیرین و شهرستان های تابعه در برنامه های اربعین

اولین جلسه ستاد اربعین شهرستان ایوان ، با حضور ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، اولین جلسه ستاد اربعین شهرستان ایوان ، با حضور ادارات و نهادهای این شهرستان ، در محل فرماندار تشکیل شد .

در این جلسه ابتدا  امید علی سبزی  فرماندار ایوان ، در خصوص دستورالعمل ستاد اربعین و اعضاء ستاد و شرح وظایف این اعضاء مطالبی بیان کرد.

وی افزود : با توجه به عشق و علاقه مردم ما به حضرت اباعبدا... ( ع ) و میل و رغبت شدید به خدمتگزاری به زائرین آن حضرت ، لازم است استگاههای خدمات رسانی به وسیله مردم و با محوریت مردم و برنامه ریزی و نظارت ستاد اربعین شهرستان اداره شوند .

 وی در ادامه گفت : امسال باید نقاط مثبت سال های قبل را تقویت و نقاط ضعف را برطرف نماییم ؛ و از قبل زیرساخت های مورد نیاز را با کمک ادارات و نهادها و همچنین استفاده از ظرفیت های خیرین عزیز فراهم کنیم .

در ادامه جلسه حجت الاسلام حیدری امام جمعه ایوان ، مسیر شهرستان ایوان را یک مسیر بین المللی در ایام اربعین خواند و گفت : زائرین هند و پاکستان و بعضی از مسلمانان شرق آسیا ، از این مسیر به زائرین اربعین می پیوندند .

 وی افزود : برگزاری جلساتی با فرماندار و دیگر مسئولین ادارات شهرستان اسلام آباد غرب برای تعامل و همکاری بیشتر و شناسایی مسیر شهرستان ایوان و خدمات رسانی مطلوب تر به زائرین ، لازم به نظر می رسد .

در ادامه هرکدام از اعضاء ستاد اربعین نقطه نظرات خود را در رابطه با تعامل و همکاری بیشتر و خدمات رسانی منتاسب تر به زائرین بیان کردند ؛ و در پایان تصمیماتی در این راستا اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/س