ایلام بیدار11:04 - 1397/03/03
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

درس فتح خرمشهر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: فتح خرمشهر طومار عراق و صدام را در هم پیجید.

به گزارشايلام بيدار، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در ستاد فرماندهی سپاه استان ایلام گفت: حماسه فتح خرمشهر نقطه آغازی بر پیروزی رزمندگان اسلام و نقطه اساسی در شکست دشمن بعثی بود.

وی اظهار کرد: در واقع پیروزی در خرمشهر درس هایی را به آموخت که می شود در هر حال مقابل دشمن ایستاد؛ پیروی در عملیات بیت المقدس برای دشمنان قابل پیش بینی نبود و آنها تصور نمی کردند قادر باشیم خرمشهر را آزاد کنیم لذا این پیروزی پایانی بر افکار باطل صدام جنایتکار بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: در واقع آرمان های بلند امام و رهبری در این عملیات تحقق پیدا کرد در حالی که ما در ان زمان کاملا در محاصره بودیم و نه خبری از مستشاران نظامی بود و نه کمک بیرونی.

حسینی ادامه داد: در واقع فتح خرمشهر موازنه جنگ را در زمین دریا و هوا به نفع ایران تغییر داد و باعث شد تا عراق در دیگر مرزهای ما عقب نشینیهم بکند.

وی بیان کرد: شعار "نیروی واحد"، "وحدت واحد" باعث شد تا رزمندگان بر دشمن امریکایی پیروز شوند و ما امروز این حماسه غرورآفرین را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه استان ایلام اضافه کرد: فتح خرمشهر طومار عراق و صدام را در هم پیجید.

 

انتهای پیام/س