ایلام بیدار10:18 - 1397/03/01
با بهره‌برداری از ترمینال سلام صورت می‌گیرد

اعزام زائران 9 استان به حج از فرودگاه امام خمینی(ره)

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در تلاش است با بهره‌برداری ترمینال سلام، اعزام و پذیرش زائران خانه خدا از 9 استان کشور را از این ترمینال انجام دهد.

به گزارشايلام بيدار،نخستین جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع سال 1397 شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیران و مهمانان ویژه از سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در این جلسه علی رستمی معاون امور فرودگاهی و عضو هیأت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به شروع پروازهای حج از تاریخ 27 تیرماه خاطر نشان کرد: حجاج 9 استان کشور امسال از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی‌(ره) راهی سرزمین وحی می‌شوند.

رستمی با تأکید بر حساسیت مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) بر روی عملیات اعزام و پذیرش حجاج، گفت: تمام تلاش بر این است که امسال عملیات اعزام و پذیرش حجاج از ترمینال سلام صورت گیرد که به احتمال بسیار زیاد این مهم عملی خواهد شد.

در این جلسه که با حضور اکبری مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اعزام زائران حج، سیدعباس حسینی مدیر حج و زیارت استان تهران و فرشید مهران مدیرکل تغذیه و تدارکات سازمان حج و زیارت برگزار شد، مقرر شد تا به منظور افزایش هماهنگی بین دست‌اندرکاران و رفع نواقص سال‌های گذشته، این جلسات به صورت هفته‌ای و منظم تا پایان سفرهای حج ادامه داشته باشد.

به گزارش فارس، پروازهای اعزام حجاج از تاریخ 27 تیر ماه آغاز و تا 24 مرداد ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود تعداد حجاجی که طی این زمان از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند، به 25 هزار نفر برسد.

انتهای پیام/ش