ایلام بیدار13:34 - 1397/02/30
معاون عمرانی استانداری ایلام خبر داد؛

پیشرفت ۲۷ درصدی احداث برج هنر ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام میزان پیشرفت فیزیکی برج هنر ایلام را ۲۷ درصد عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: این پروژه با سرعت بیشتری اجرایی شود.

به گزارشايلام بيدار، "احمد کرمی"، معاون عمرانی استانداری ایلام صبح امروز (یکشنبه) در جلسه بررسی اجرای پروژه برج هنر ایلام اظهار کرد: این طرح، یکی از پروژه ‌های مربوط به بازآفرینی شهری در استان است که می تواند بخشی از نیازهای فرهنگی ایلام را برطرف کند.

وی، افزود: برج هنر ایلام در زمینی به مساحت ۱۵۵۰ متر مربع و در ۸ طبقه در حال ساخت است و تاکنون نیز ۲ طبقه از هشت طبقه آن احداث شده است.

معاون استاندار ایلام، تصریح کرد: این پروژه فرهنگی دارای بخش هایی همچون سالن خلق آثار، سالن نمایش، نگارخانه، بازار غرفه تولیدات فرهنگی هنری، سالن سینما، استودیو ضبط، سالن نمایش و تمرینات، کارگاه تجسمی، سالن تئاتر، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و نمازخانه است.

کرمی، بر لزوم سرعت بخشی در اجرای این پروژه تاکید کرد و یادآور شد: پیمانکار پروژه ملزم است هر ۳۵ روز یک سقف را اجرا کند تا بتوانیم قبل از دهه فجر امسال آنرا به میزان پیشرفت فیزیکی مورد نظر برسانیم.

وی، خاطرنشالن کرد: مرحله نخست پروژه برج هنر ايلام ۱۸ ماهه باید اجرا شود و پيش بيني می کنیم اسكلت و سقف آن قبل از پایان سال جاری اجرا شود.

 

انتهای پیام/س