ایلام بیدار12:09 - 1397/02/26
استاندار ایلام:

انعکاس رویدادهای مهم استان ایلام در سطح ملی صورت گیرد

استاندار ایلام گفت: انعکاس رویدادهای مهم استان ایلام در سطح ملی صورت گیرد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار با کارکنان روابط عمومی استانداری ایلام اظهار داشت:  اقدامات و رویدادهای بسیار خوبی در استان صورت گرفته که باید این اقدامات در سطح ملی انعکاس یابد.

وی با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ادامه داد: خدمات و فعالیت‌های روابط عمومی بسیار زیاد و قابل تقدیر است و زحمات بسیار زیادی کشیده می‌شود .

وی ادامه داد : این زحمات و تلاش ها باید با انعکاس در رسانه‌های ملی به نتیجه برسد و فعالیت‌ها و اقدامات شاخصی که در استان ایلام صورت می‌گیرد می‌تواند با انعکاس در رسانه‌های ملی و کشور اطلاع رسانی شود.

سلیمانی‌دشتکی با تأکید بر برگزاری جلسات بسیار با تشکل‌ها ، انجمن‌ها و نمایندگان مردم در مجلس خاطر نشان کرد: به نظر من برگزاری چنین حجمی از جلسات با اقشار مختلف مردم کم نظیر است و می‌توانستیم در این خصوص در سطح ملی اطلاع رسانی کنیم و یا در بحث جذب اعتبارات ملی استان نیز بسیار قوی صورت گرفت و این چنین افزایش بودجه در استان بی نظیر بود.

وی روابط عمومی را سیبل و صف سازمان دانست و بیان داشت: انتظارات بسیار زیادی از روابط عمومی وجود دارد که ان شاء الله با قدرت بیشتر نسبت به انجام وظایف خود تلاش کنند و در بحث دریافتی نیروهای انسانی روابط عمومی نیز حتما تجدیدنظر خواهد شد و نیروهای بیشتری نیز باید در روابط عمومی نیروهای بیشتر وارد شوند که بنده حمایت کامل از روابط عمومی خواهم داشت .

در این دیدار یونس آزادی مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز به بیان نظرات ، دیدگاه‌ها و عملکرد و دستاوردهای روابط عمومی پرداخت.

 

انتهای پیام/س