ایلام بیدار18:00 - 1397/02/25
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام:

تلفات و سرقت برق در ایلام 15 درصد کاهش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: تلفات و سرقت برق در ایلام از 25 درصد به 15 درصد رسیده است.

به گزارشايلام بيدار، "هادی شیرخانی"، مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام ظهر امروز (سه شنبه) در نخستین نشت هم‌اندیشی با اهالی رسانه استان ایلام اظهار داشت: در گذشته و تا قبل از تصدی اینجانب بر مدیریت این شرکت یک‌چهارم میزان برق توزیع شده بین مشترکان ایلامی به سرقت می‌رفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: این رویداد بسیار تلخی بود که در بدو ورود به مدیریت شرکت برق استان ایلام با آن روبه رو شدم که بسیار نگران کننده بود.

وی ادامه داد: این میزان سرقت برق در استان ایلام دلیل خاصی نداشت چون ایلام نه در فقر مطلق بسر می‌برد و نه هیچ دلیل قانع کننده‌ای بر این تخلف وجود نداشت.

این مسؤول اضافه کرد: با رویکردی که در پیش گرفتیم و با استراتژی جدید خوشبختانه میزان سرقت برق در استان ایلام 10 درصد کاهش یافته و به مرز 15 درصد رسیده‌ایم.

شیرخانی تصریح کرد: تلفات انرژی در صنعت برق و در شرکت توزیع ایلام 15 درصد است. جا دارد از مراجع قضایی استان ایلام بابت همکاری صمیمانه در این زمینه تقدیر و تشکر شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: در حال حاضر در شعبه حل اختلاف شعبه ویژه‌ای برای مقابله و برخورد با متخلفین و سارقان برق پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی برای برخورد جدی با متخلفات و سارقان برق آرای مختلفی مد نظر قرار داده و حتی در پاره‌ای موارد حکم زندان متخلف نیز صادر شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: اما شرکت توزیع برق استان ایلام به واسطه حفظ آبروی افراد و حفظ شان مردم خیلی از قوه قهریه استفاده نکرده و در تلاشم با شیوه‌های دیگر در مقابل تخلفات و سرقت برق بیاستیم.

شیرخانی تصریح کرد: امیدوارم این درصد نیز از تلفات کاسته شده و از 15 درصد به 10 درصد برسیم که قطعا با همکاری اهالی رسانه استان ایلام به این درصد هم خواهیم رسید.

 

انتهای پیام/س