ایلام بیدار07:47 - 1397/02/24
معاون بررسی و امور ارجاعی معاونت اول قوه قضائیه:

آثار و فعالیت‌های قوای سه‌گانه در دوران دفاع مقدس مستندسازی می‌شود

معاون بررسی و امور ارجاعی معاونت اول قوه قضائیه گفت: آثار و فعالیت‌های قوای سه‌گانه در دوران دفاع مقدس مستندسازی می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، "محمدرضا صارمی"، معاون بررسی و امور ارجاعی معاونت اول قوه قضائیه در نشست شورای قضایی استان ایلام اظهار داشت: ستاد جمع آوری اسناد و آثار کارکنان دادگستری استان ایلام در دوران دفاع مقدس تشکیل می‌شود.

معاون بررسی و امور ارجاعی معاونت اول قوه قضائیه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته آثار و فعالیت‌های قوای سه‌گانه در دوران دفاع مقدس مستندسازی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری قوای سه‌گانه کشور موظف شدند عملکرد مدیران خود را در دوران دفاع مقدس به صورت مستندسازی در یک موزه‌ای در مرکز و در موزه‌های استانی در معرض دید بازدیدکنندگان، محققین و اندیشمندان و همه آنانی که علاقمند به تاریخ دفاع مقدس هستند، قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این نشست گفت: ستاد جمع آوری اسناد و آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس در استان ایلام ضرورت دارد.

محمد رزم افزود: نقش نیروهای دادگستری در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و چه خوب است این فعالیت‌ها مستندسازی و در اختیار عموم قرار گیرد.

وی ادامه داد: قطعا مسؤولان استانی در این راستا تلاش کرده و با گروهی که از مرکز برای اجرای این مهم به استان اعزام می‌شود قطعا همکاری خواهد داشت.

این مسؤول اضافه کرد: در حال حاضر اهتمام ویژه‌ای بین مدیران و کارکنان دادگستری استان ایلام برای تحقق جمع آوری اسناد و آثار دوران دفاع مقدس وجود دارد.

در نشست شورای قضایی استان ایلام علاوه بر موضوه مستندسازی آثار دوران دفاع مقدس شرکت کنندگان به بررسی موضوعاتی همچون برنامه‌های بزرگداشت قوه قضائیه و پیگیری مصوبات سفر رئیس دستگاه قضاء به استان پرداختند.

 

انتهای پیام/س