ایلام بیدار10:15 - 1397/02/23
یادداشت؛ عباس خزلی

وقت آزمون مسئولان

امروز وقت امتحان مسئولین است؛آمریکا در تاریخ سراسر جنایت خود بی اخلاقی ترین عمل را در عصر دانایی مرتکب شد.

عباس خزلی:: چهل سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی می گذرد از همان اوایل به دلیل همسو نبودن با سیاست های استعماری ابر قدرت ها مورد عتاب این کشورها قرار گرفت . فراز نشیب های زیادی رااز جنگ تحمیلی تا ترور شخصیت ها و تهاجمات فرهنگی پشت سر گذاشت و مقاوم و سر بلند همچنان در راس محافل و اجلاس های جهانی قدرت نمایی کرد.

زیاده خواهان از عصر طلایی ارتباطات وانفجار اطلاعات نیز حداکثر بهره را در جنگ نرم بردند اما بی حاصل ماند . اخرین تیر مستکبرانه خود مبنی بر تحریم نیز رها نمودندباز نتیجه ای کاسب نشدند و به ترفند دیگری انگشت اتهام ساخت سلاح توسط جمهوری اسلامی اشاره گرفتند که باز سرشان به سنگ خورد.

دیگر بار صنعت و فناوری روز که حق همه کشورهای جهان است را نشخوار کردند و بازی سیاسی بنام ۵بعلاوه یک به راه انداختند . ثمره این بازی تجارت مابانه که ظاهرا به منظور صلح در جهان نام گرفت آرامشی نسبی به جهانیان تزریق نمود . ازاین بازی گذرا آبستن پدیده ای مذهبی مسلک بود که نوزادی نارس و علیل ذهنی بنام داعش متولد شد. کج اندیشان تاریخ این نوزاد قنداقی را با هزینه های هنگفت و تجهیزات کامل برای نابودی نظام مقتدر جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه و موافق ایران فرستادند غافل از اینکه مردم وفادار و یار مرادخود مقام معظم رهبری هستند و آنها را چه نیکو رهنمون می سازد.

لبیک وهمت دلاور مردان ایران اسلامی این نقشه وهمی و بی ریشه نیز خشکانده شد کشورهای شیطان صفت که تابوت شکسته سیاسی خود در مقابل نظام جمهوری اسلامی تشیع کردندو مضحکه جهان و رسانه های دنیا شدند،تاب خفت خواری و ماندگی با وجود مدعی زور و قدرت را نداشتند وزبونانه از قرداد بین المللی و جهانی کنار رفتند و علنا ثابت کردند هیچ غلطی نمی کنند.

آمریکا در تاریخ سراسر جنایت خود بی اخلاقی ترین عمل را در عصر دانایی مرتکب شد، تکرارپیشینه جنون آور تاریخی بمباران هیرو شیما. این عمل سیاسی نه تنها تاثیری بر روند و توسعه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ندارد بلکه تضمینی بر خروج ایران از بن بست ها و وابستیگهای سیاسی و اقتصادی است.

منشا دست اوردهای مهمی برای کشور ایران ازجمله استفاده حداکثری از سرمایه های نهفته انسانی و مالی درتولیدات، ساختن صنعت و رسیدن به خود کفایی است لذا از این حادثه میمون نیز مانند سایر ناملایمات گذشته ،با اتحاد و همدلی و تلاش جناح های سیاسی گذر خواهیم نمود و اما لکه ننگی دیگر برای ابر قدرتهای استعماری بر تارک تاریخ ثبت خواهد اما انچه گفته شد نشانی مقاومت و ایستادگی از مردمان است تمام چالش های دشمنان نظام راهوشمندانه و با خلوص نیت پشت سر گذاشتند.

در برابر هر نقشه و حلیه دشمنان جان دادند و ابرو داری کردند و هم اکنون نیز بی نام و نشان نان می سازند و دم بر نمی آورند بعضی دردها را باید گفت نه لفافه فریاد زد؛ امروز وقت امتحان مسئولین است ورهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره فرمودند مردم با وجود مشکلات فراوان وبی توجهی مسئولین به درد ورنجشان آبرومندانه امتحان پس دادند اشرافیگری مسئولین و آقازاده هایشان را دیدند وبخاطرحفظ نظام سکوت کردند اگرتهدیدی برای نظام باشد همین مردم لباس رزم خواهند پوشید وقت آن شده است در رفتارهای سیاسی اجتماعی و دولتی خودتجدید نظرکنید و با مردم صادق باشند وهمه ناگفته ها را به مردم بگویند وقت آن شده جناح های سیاسی و فعالان اجتماعی گذر از بحران ها را با سطح معیشت و رفاه و نیازهای مردم چاره اندیشی کنند.

در این برهه حساس مملکت از نظر مدیریتی نیاز به خانه تکانی اساسی ودقیقی مناسب شرایط دارد.

 

انتهای پیام/س