ایلام بیدار20:56 - 1397/02/17
استاندار ایلام:

سالگرد ارتحال امام(ره) بهترین زمان معرفی دستاوردهای های انقلاب است

استاندار ایلام گفت: ایام سالگرد ارتحال امام راحل، فرصت مناسبی در راستای تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام، ظهر امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در استان ایلام اظهار کرد: ایام سالگرد ارتحال امام راحل، فرصت مناسبی در راستای تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی، با تأکید بر اینکه سخنرانان در مراسمات سالگرد ارتحال امام راحل فلسفه حرکت انقلاب اسلامی و مبارزات حضرت امام (ره) برعلیه نظام ستم‌شاهی را تبیین کنند، افزود: امسال وارد چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که مفهوم خاصی دارد و سن 40 سالگی سن بلوغ و پختگی است.

استاندار ایلام، با اشاره به اینکه نظام اسلامی امروز باوجود همه دشمنی‌های نظام سلطه امروز به یک درخت تناور تبدیل‌شده است، یادآور شد: پختگی به این معناست که در انقلابی گری و انقلابی بودن اصل عقلانیت به‌کاربرده شود و بر اساس معیارها و اندیشه‌های امام راحل و انقلاب اسلامی عمل شود.

سلیمانی دشتکی، گفت: در مراسمات سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان بیان شود، شعارهای انقلاب اسلامی تبیین شود و مراسمات حساب‌شده و با حضور اقشار مردم برگزار گردد.

وی، با اشاره به لجن پراکنی ترامپ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرایط حساس کشور، یادآور شد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که امید و اعتماد را در مردم زنده و حفظ کرد و بر اساس این اصل که امروز زمان وحدت و همگرایی و دوری از خلافات است، برنامه‌ها و فعالیت‌های این ایام برگزار شود.

استاندار ایلام، با تأکید بر اینکه اتکا به مردم بسیار مهم است، افزود: انقلاب اسلامی با محوریت مردم و با رهبری امام راحل به پیروزی رسید و لازم است که امروز نیز این برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار شود، مردم انقلاب کردند و امروز به اینجا رساندند و مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

سلیمانی دشتکی، خاطرنشان کرد: لازم است که شخصیت امام راحل و تاریخ مبارزات و سیره آن حضرت و اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروزی تبیین و تشریح شود و بیش از گذشته با افکار و اندیشه‌های ناب امام راحل آشنا شوند.

گفتنی است، در این نشست اعضای ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه را تشریح کردند.

 

انتهای پیام/س