ایلام بیدار08:07 - 1397/02/17
مسؤول سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج خبر داد؛

تقویم برنامه‌های یادواره شهداء تا سال 1400/ کنگره شهدای ایلام سال آتی برگزار می شود

مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: امسال 6 استان در کشور شاهد برگزاری یادواره شهیدان هستند.

به گزارشايلام بيدار، سردار "احمد حق‌طلب"، مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در نشست هماهنگی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: برای برپایی کنگره‌های شهداء در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده در مجموع 11 کنگره ملی شهداء تا پایان سال 98 در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه 6 مورد از این کنگره‌ها در سال جاری در استان‌های کشور برپا می‌شود، اضافه کرد: سعی می‌شود این برنامه‌ها با شکوه خاصی برپا شوند.

حق‌طلب تصریح کرد: امسال در استان‌های البرز، کرمان، قزوین، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی کنگره بزرگ ملی شهدای والا مقام برپا خواهد شد.

مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: در سال آینده نیز در پنج استان دیگر کشور ایت یاداره‌های ملی برپا شود.

وی ادامه داد: استان‌های ایلام، کردستان، اردبیل، بوشهر و اصفهان جزو مناطقی هستند که برای برگزاری کنگره شهداء برای آنها برنامه‌ریزی شده است.

مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تقویم برنامه‌ریزی برپایی کنگره‌های شهداء تا سال 1400 تدوین شده است.

 

انتهای پیام/س