ایلام بیدار08:49 - 1397/02/15
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام:

ردیف اعتبارات توسعه مناطق روستایی استان ایلام افزایش یافت

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات توسعه مناطق روستایی کشور افزایش یافته است.

به گزارشايلام بيدار، "شادمهر کاظم‌زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در نشست بررسی مشکلات روستاهای جنوب ایلام اظهار داشت: ضرورت تصویب در اجرای طرح هادی، توسعه زیرساخت‌ها از جمله راه و آب و برق گاز و ... از مهم‌ترین مطالبات مردم منطقه از مسؤولان امر است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت آنت‌دهی تلفن همراه از دیگر نیازمندی‌های مردم منطقه بوده که باید مورد عنایت مسؤولان امر قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام با تاکید بر تلاش همه‌جانبه مسؤولان برای توسعه مناطق روستایی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در مجلس بخش مهمی از اعتبارات توسعه مناطق روستایی افزایش یافته است.

کاظم‌زاده تصریح کرد: در لایه بودجه امسال توجه و عنایت خاصی به ایجاد زیرساخت‌ها در مناطق روستایی از جمله گازرسانی و اجرای طرح هادی در استان‌های  مختلف کشور از جمله استان ایلام شده است.

فرماندار شهرستان مرزی دهلران نیز در این نشست گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دهلران توجه و عنایت خاصی به مناطق روستایی شده است.

حسین‌علی موسوی افزود: در این راستا یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان دهلران اختصاص یافته است.

به گزارش فارس، با حضور شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی مسایل و مشکلات روستاهای دهستان دشت عباس مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/س