ایلام بیدار07:55 - 1397/02/13
نماینده حوزه انتخابیه دهلران:

چهاربانده شدن جاده دره‌شهر در ردیف اعتباری ملی گنجانده شد

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: مسير دره‌شهر در ردیف اعتبار ملی تحت عنوان مسير بروجرد- خرم آباد- پلدختر قرار گرفت.

به گزارشايلام بيدار، "شادمهر کاظم‌زاده"، نماینده حوزه انتخابیه دهلران با اعلام این خبر اظهار داشت: وظیفه دارم بعنوان خدمتگذار مردم در خدمت جوانان شهرستان باشم.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث تسهیلات و بخشودگی جریمه و دیرکرد پیگری‌های لازم انجام شده است. در زمینه تسهیلات حوادث غیر مترقبه بانک‌ها متعهد شدند که تا 3 سال تنفس داشته باشند و ما  مسؤولین استان در این زمینه باید پیگیر باشیم.

وی ادامه داد: بحث چهار بانده کردن ورودی‌های دره شهر تا سال 96 هیچ موضوعیتی تحت این عنوان در قالب طرح ملی و نه در قالب طرح استانی وجود نداشت اما چون این موضوع یک ضرورت و از نیازهای اساسی بود با پیگیری‌هایی که از طریق وزیر راه انجام شد مقرر شد این پروژه به طول 5 کیلومتر تا کارخانه آرد به مناقصه گذاشته شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: چهار بانده کردن مسیر دره‌شهر – پلدختر در کمیسیون تلفیق یک ردیف ملی تحت عنوان مسیر بروجرد- خرم آباد- پلدختر که در حال فعالیت است اخذ شده و مسیر دره‌شهر و تونل کبیرکوه و پل جدید گاومیشان به این مسیر اضافه شد و در آینده نزدیک به مناقصه و اجراء خواهد رفت همچنین مسیر دره شهر به سمت گاومیشان به پیمان سپاری، مطالعه و مناقصه خواهد رفت.

کاظم‌زاده تصریح کرد: مسیر ایلام، بدره- دره‌شهر- آبدانان اعتبار آن به 5 میلیارد تومان افزایش داده شد تا بتوانیم در زمنیه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کمک کنیم.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث سد سیکان نیز تلاش‌هایی شده است، یکی از مسائل کشور ما بحث کم آبی است، پس هرچه در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم و پروژه داشته باشیم به نفع مردم است این منطقه پرآب است و نباید بدون استفاده خارج شود.

وی ادامه داد: سد سیکان سال‌ها به دلایلی راکد مانده بود که با پیگیری‌های انجام شده مطالعه آن شروع شد و مصارف سد حدود 2 درصد در موارد مختلف و 98 درصد برای بحث کشاورزی پیش بینی شده است و در کل موضوعیت اجرای سد سیکان کشاورزی است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در زمینه کارخانه پتروشیمی دره‌شهر در صورت ورود سرمایه گذار دارای اهلیت با توجه به پیگیری‌های انجام شده می‌تواند به سرانجام برسد.

کاظم‌زاده تصریح کرد: با توسعه زیرساخت‌های عمرانی و واحدهای صنعتی به دنبال توسعه اشتغال هستیم .به عنوان نمایندگان مردم تمام تلاش خود را در راستای بهبود وضعیت اشتغال بکار خواهیم بست.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مصوباتی که در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان در 16 بند تصویب شد در بخش دولتی بود و مسائل غیر دولتی مانند درمانگاه تامین اجتماعی مطالبه مردم بود که با حضور وزیر کار کلنگ زنی شد این پروژه اعتبار آن قبلا پیش بینی شده و اجراء خواهد شد.

 

انتهای پیام/س