ایلام بیدار08:17 - 1397/02/03

پیگیری مطالبات مردم در برنامه «مناظره»/ تداوم «مناظره» منوط به حضور مسئولان است

تهیه‌کننده برنامه «مناظره» گفت: تداوم این برنامه منوط به حضور مسئولان در برنامه و شنیدن نظرات موافق و مخالف مدیران و مردم است.

به گزارشايلام بيدار،علیرضا اسکندری تهیه‌کننده برنامه «مناظره»، در خصوص سری جدید برنامه «مناظره» گفت: برنامه تلویزیونی «مناظره» مانند سری گذشته، با همان ساختار و روند سابق پیش می رود و موضوعات هر برنامه را با توجه به مسائل روز جامعه و  مطالبات مردمی روی آنتن خواهیم برد. همچنین با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص «حمایت از کالای ایرانی»، به صورت غیر مستقیم و مستقیم با مردم در ارتباط هستیم.

 
وی افزود: تغییرات عظیمی در برنامه نداریم؛ فقط به دلیل کاهش زمان پخش برنامه به 95 دقیقه، یکسری از بخش های «مناظره» حذف شده و مجبوریم ریتم برنامه را تندتر کنیم. درواقع در ترکیب برنامه تغییراتی نداشتیم و همچنان ارتباط دوطرفه بین برنامه با مسئولان و مردم را حفظ کرده ایم.
 
تهیه کننده برنامه تلویزیونی «مناظره» پیرامون حضور مسئولان در این برنامه بیان کرد: طی ضبط برنامه، بارها با عدم حضور مسئولان مواجه بودیم. البته تداوم پخش برنامه به این موضوع خیلی کمک کرد و مسئولانی که حاضر نمی شدند، به برنامه آمدند و نقدها را شنیدند.

گفتنی است؛ برنامه زنده مناظره به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که جمعه ها، حوالی ساعت 11 صبح با اجرای مرتضی حیدری و با حضور صاحب نظران و اصحاب رسانه از این شبکه پخش می شود.

 

انتهای پیام/الف