ایلام بیدار09:02 - 1397/01/28
فرماندار ایلام:

طرح های اشتغالزایی بانوان ایلامی حمایت می شوند

فرماندار ایلام گفت: تعداد قابل توجهی از فراغ التحصیلان دانشگاهی بیکار را بانوان تشکیل می دهند که این افراد می توانند طرح های خود را برای بهره مندی از این تسهیلات ارائه دهند.

به گزارشايلام بيدار، "معروف بسطامی"، فرماندار ایلام ظهر در جلسه امور بانوان شهرستان ایلام اظهار کرد: با توجه به محدودیت اشتغال دولتی باید از این تسهیلات برای رونق فضای کسب و کار در بخش های تعاونی و غیر دلتی بهره گرفت.

وی، با بیان اینکه یکی از اصلی ترین برنامه های دولت برای توسعه کسب و کار پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی است، تاکید کرد: این برنامه در صورت اجرای صحیح می تواند بخش از مشکلات این بخش را مرتفع کند.

بسطامی، گفت: تعداد قابل توجهی از فراغ التحصیلان دانشگاهی بیکار را بانوان تشکیل می دهند که این افراد می توانند طرح های خود را برای بهره مندی از این تسهیلات ارائه دهند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش زنان تحقق توسعه پایدار اشاره کرد و افزود: فعال کردن بانوان در بخش های مختلف نیازمند یک برنامه ریزی منسجم در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی است.

فرماندار ایلام، یادآور شد: یکی از مهمترین وظایف شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل مشکلات و توانمندسازی آنان است.

بسطامی، خاطرنشان کرد: زنان نیز باید به توانمندی های خود در عرصه های گوناگنون باور و اطمینان داشته باشند تا بتوانند از حقوق خود دفاع کنند.

 

پایان پیام/س