ایلام بیدار08:35 - 1397/01/28
امام جمعه دره شهر:

مدير شهر باستانی در دره شهر مستقر شود/ انتقاد از قطع بدون مجوز درختان چندصد ساله

امام جمعه دره شهر گفت: مدیر شهرباستانی سيمره باید در اين شهرستان مستقر شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل از سیمره خبر، حجت الاسلام "محمد جواد قنبر بیگی" امام‌جمعه دره شهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با تقدیراز عملکرد خوب مدیران در ایام نوروز گفت: زحمات زیادی در این ایام توسط فرماندار، نیروی انتظامی ، میراث فرهنگی , ادارات مختلف انجام شد که قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: برخی بهتر می توانستند کار کنند که باید انها نیز پای کار آمده تلاش به اوج برسیم.

قنبر بیگی افزود: مردم به بهترین نحو ممکن در میهمان نوازی ایام نوروز درخشیدند که این خود ریشه در تمدن و فرهنگ این دیار دارد.

وی با بيان اينكه دره شهر از لحاظ فرهنگ و تمدن از بهترین مناطق کشور است، تصریح کرد: امار رسمی میهمانان نوروزی ۳۵۰ هزار نفر بوده ولی مسلما با توجه به حضور میهمانان نوروزی در منازل مردم اين رقم بالای ۵۰۰ هزار نفر است.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي دره شهربا انتقاد از وضعيت شهر تاريخي يادآورشد: مدیرانی که در استان برای شهر باستانی تصمیم می گیرند به درد دره شهر نمیخورند.

وي افزود: مدیر شهرباستانی سيمره باید در دره شهر مستقر شود.

قنبر بيگي در مورد حواشي اخير صورت گرفته گفت: برا حمایت از مسئولان کمپین تشکیل ندادیم و حرفهایمان را بصورت صريح و شفاف از تریبون مقدس و مقتدر نماز جمعه اعلام مي كنيم.

وي در ادامه به بحث درختان شهرستان افزود: بعصی ادارات درختان دره شهر كه ريشه در تاريخ ان دارد بدون اجازه شهرداري به راحتي قطع مي كنند.

حجت الاسلام قنبر بيگي يادآورشد: مسلما وجود درختان ميتواند به زيبايي شهر كمك كرده و بايد در راستاي حراست از ان دست همت بالا بزنيم.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان كرد: کار شهردار دره شهر که کاندید شهردار نمونه استان نیز هست بخاطر خدمات خوب در ایام نوروز و قبل ان قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/س