ایلام بیدار08:31 - 1397/01/22
مدیر کمیته امداد ایوان خبر داد؛

جمع آوری یک میلیاردو 680میلیون ریال زکات در ایوان

مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) ایوان از جمع آوری یک میلیاردو 680میلیون ریال زکات در شهرستان ایوان در سال گذشته خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از جویزر، "حمید ایراندوست"، مدیر کمیته امداد شهرستان ایوان درگفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ابتدای در سال 96یبش از  یک میلیاردو 680میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع آوری شده است.

ایزاندوست گفت: این میزان زکات شامل زکات فطریه عام و سادات، زکات انعام و غلات از دامداران و کشاورزان و نیز زکات مربوط به پروژه ها بوده است که درمجموع نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 213 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: زکات جمع آوری شده در شهرستان ایوان درزمینه های امورات عام المنفعه ازجمله احداث و بهسازی مسکن، امورات فرهنگی، کمک به معیشت محرومین و عمران و آبادانی روستاها هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان ادامه داد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط ستاد زکات استان ایلام این شهرستان امسال درزمینهٔ میزان افزایش زکات پرداختی رتبه نخست را در بین دیگر شهرستان های استان به دست آورده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایوان به فعالیت های تبلیغی ستاد زکات این شهرستان اشاره کرد و گفت: انجام تبلیغات محیطی، تبلیغات چهره به چهره زکات در روستاها و مناطق دوردست توسط مبلغین، توزیع بروشور تبلیغاتی و ارائه گزارش در رسانه ها ازجمله فعالیت های تبلیغی ستاد زکات ایوان بوده که باعث افزایش زکات در این شهرستان شده است.

 

انتهای پیام/س