ایلام بیدار09:53 - 1397/01/21
یادداشت؛

"نه" استاندار به سفرهای تشریفاتی و کلیشه ای

سفرهای برخی مقامات چه دستاوردی برای مردم و استان دارد غیر از این که عکس یادگاری می گیرند و در فضای مجازی پخش می کنند و یا مصاحبه می کنند وامارهای دلخوش کننده می دهند .

فرشته سنجیده:: خدمت مسولان به مردم مهم ترین وظیفه هر خدمتگزاری است و باید با وحدت و همدلی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحت سایه پرچم ایشان، این مورد اولویت اصلی باشد تا مسیر توسعه هموارشود .

مردم همیشه در صحنه ایلام ثابت کردند در تمامی برهه های حساس، پشتیبان و حامی اصلی نظام و انقلاب بوده اند، وهستند لایق بهترین خدمات هستند. این مردم در سال های گذشته عزیزان خود را فدای اسلام و انقلاب کرده اند و امروز نیز صدها کیلومتر دورتر از خاک ایران اسلامی، بعنوان مدافعین حرم جوانان و عزیزان خود را تقدیم اسلام و آرمان های مقدس آن می کنند.
سفر وزیر کار ورفاه اجتماعی به استان ایلام با حاشیه های همراه بود.که جا دارد نکاتی پیرامون ان ارایه شود

استاندار معتقد است حضور مقامات کشوری در مناطق محروم بسیار خوب و کار ارزنده ای محسوب می شود و اگر این حضورها نتیجه ای برای مردم داشته باشد و مشکلات آنهارا حل کند، بسیار بهتر خواهد بود.

جناب اقای سلیمانی دشتکی استاندار ایلام معتقد است باید بفکر قطره اشک کسانی باشد که ولی نعمت ما هستند نه به لبخند مقاماتی دولتی دلخوش بود .

با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی کمر مردم را خم کرده است مردم نیز گلایه دارد .از اینکه نباید اندکی پولی هم که در استان وجود دارد صرف امد ورفت بی نتیجه مقاماتی شود که هیچ عایدی برای استان ندارند .
هرچند مردم استان ایلام اجازه نخواهد داد که برخی ورزا اولویت اول استان را به سیاست و منافع خود اختصاص دهند چون افرادی که بر کرسی مسوولیت تکیه زده اند باید مسائل ، اقتصادی، معیشتی و عمرانی اولویت اول انها باشد.نه اینکه استان ایلام را محل تفریح و خوش وبشها قرار دهد
مردم می گویند: سفرهای برخی مقامات چه دستاوردی برای مردم و استان دارد غیر از این که عکس یادگاری می گیرند و در فضای مجازی پخش می کنند و یا مصاحبه می کنند وامارهای دلخوش کننده می دهند.

هرچند ما انتظار شق وقمراز استاندار ایلام را نداریم ولی اتفاق جالب و درخور شان مردم ولایتمدار در این استان اتفاق نیفتاده است جز افزایش بی رویه امارها درموضوع معضلات اجتماعی و افتتاح چند طرح کوچک در ایام دهه فجر با اشتغالزایی چند ده نفر که آن هم قابل مقایسه با جمعیت 600هزارنفری استان ایلام نیست، ولی همین که اقای استاندار برای شنیدن دردهای مردم و همنوا شدن با آنها عزم خویش را جزم کرده باز جای شکر دارد .
حداقلش این است که مردم با خود می گویند مسوولی هست که حرف ما را بشنود و شنونده خوب بودن یکی از هنرهای خوب مدیریت است.
گویا تنها دستاورد وزیر کاروامور اجتماعی به استان ایلام تعریف وتمجید از سه مدیر کل بوده که متاسفانه این مورد خودشهبه برانگیز است؛ چرا که نه تنها نمود کاری خاصی از فعالیت های این سه مدیر در جامعه مشاهده نمی شود بلکه با حاشیه های زیادی روبرو هستند.

 

انتهای پیام/س