ایلام بیدار09:33 - 1397/01/21
تذکر نماینده دهلران به وزیر کشور و وزیر امور خارجه؛

مرز دهلران قبل از اربعین امسال بازگشایی شود

نماینده حوزه انتخابیه دهلران در تذکری به وزیر کشور و وزیر امور خارجه از انان خواست تا مرز چیلات دهلران را تا قبل از اربعین امسال بازگشایی کنند.

به گزارشايلام بيدار، "شادمهر کاظم زاده" نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی به وزیر کشور و وزیر امور خارجه اظهار کرد: قبل از اربعین امسال مرز دهلران را جهت تسهیل در تردد زوّار به عتبات عالیات بازگشایی نمایید و این موضوع را به اربعین موکول نکنید.

وی ادامه داد: این مطالبه به حق مردم و به نفع همه مردم است؛ چراکه مرز دهلران نزدیک‌ترین مرز به مرکز کشور عراق و عتبات عالیات است.
نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر به وزیر کشور گفت: مردم دهستان دشت عباس منتظر اعلام بخشداری دشت عباس هستند. از شما می‌خواهم هرچه سریعتر در این زمینه اقدام کنید.
این عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکری به وزیر نفت، نیرو و کشاورزی بیان نمود: لطفا مطابق قانون شرکت‌های طرف قرارداد در دهلران را الزام کنید تا در شرایط برابر استخدام نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند. لطفا این گله‌مندی محترمانه مردم را به چالش تبدیل نکنید.
وی ضمن تشکر از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان ایلام بیان کرد: از کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های دره‌شهر و مهران تشکر می‌کنم. مردم بزرگ شهرستان ‌آبدانان منتظر اعلام دستاورد حضور شما در این شهرستان و احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر آبدانان هستند.
کاظم زاده در تذکری به رئیس‌جمهور بیان کرد: از شما می‌خواهم هرچه سریعتر تسهیلات مصوب شده به منظور رونق فضای کسب و کار توزیع شود. جوانان و همه ملت ایران منتظر این تسهیلات هستند. استخدام دولتی که مقدور نیست. باید فکری  به حال جوانان جویای کار کرد.
نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد، کشور و رئیس گمرک بیان کرد: هرچه سریعتر تمهیدات ایجاد بازارچه موسیان این شهر مرزی را اجرایی کنید. این عزیزان مرزداران باثبات ایران هستند.
 
انتهای پیام/س