ایلام بیدار23:53 - 1397/01/14
امام جمعه ایلام عنوان کرد؛

نقش راهیان‌نور در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی

امام جمعه ایلام گفت: راهیان‌نور از مناطق عملیاتی استان ایلام نقش موثری در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان دارد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز در دیدار با فرماندهان سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: نیروهای سپاه که در دوران دفاع مقدس حماسه‌ساز بودند امروز هم در عرصه اقتصادی به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: سپاهیان با روحیه حهادی در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه اقتصاد به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال حمایت از کالای ایرانی معرفی فرمودند و همه وظیفه دارند در راستای تحقق این فرمان بکوشند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: تاثیر این مولفه در راهبرد اقتصاد مقاومتی باید برای همگان به ویژه کارگزاران نظام مشخص شود و در این راه تلاش ویژه‌ای صورت پذیرد.

لطفی تصریح کرد: تحقق این شعار زمینه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را فراهم خواهد کرد و قطعا سپاه نیز در این راستا نقش دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: کمرنگ‌ کردن ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه مهم‌ترین رویکرد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: در این راستا تداوم بازدید کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق عملیاتی استان ایلام نقش موثری در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: ارزش‌های انقلاب اسلامی باید نسل به نسل منتقل شود و اکنون که در نسل چهارم انقلاب اسلامی هستیم و انقلاب به خوبی و اقتدار چهل سالگی خود را تجربه می‌کند.

انتهای پیام/س