ایلام بیدار13:21 - 1397/01/14
رئیس میراث فرهنگی ایوان خبر داد؛

بازدید 240هزار گردشگر نوروزی از اماکن دیدنی ایوان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایوان از بازدید 240هزار گردشگر نوروزی از اماکن دیدنی ایوان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از جویزر، "اکبر چراغی"؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایوان؛ در گفتگو با خبر نگار ما  اظهار کرد:شهرستان ایوان با داشتن طبیعت بکر و دیدنی و آثار باستانی و اماکن گردشگری فراوان یکی از شهرستان هایی است که همه ساله در ایام نوروز پذیرای خیل عظیمی از مسافران نوروزی است .

چراغی گفت : خوشبختانه  امسال در سطح شهرستان ستاد سفر نوروزی برنامه ریزی های خوبی را د راستای استقبال از میهمانان نوروزی در نظر گرفت.

وی افزود:  امسال با برپایی ایستگاه هایی در نقاط مختلف شهرستان سعی درتسهیل در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی نموده ایم که با تهیه و توزیع نقشه گردشگری ایوان در بین مسافران در این زمینه موفق عمل کردیم .

وی ادامه داد:از جمله آثار تاریخی متعدد این شهرستان که در فهرست ملی آثار کشور ثبت شده آثاری همچون طاق شیرین و فرهاد، آتشکده سیاهگل، پل شیرپناه، قلعه گوریا، محوطه گاو میش، قلعه شمیران، تپه کلان، تپه نرگسی و شهر تاریخی جوی زر است  که در این ایام منطقه سیاگل و سد کنگیر  بیشترین بازدید کنندهخ را به خود اختصاص داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایوان با اشاره به ابنکه امسال بیش از  240هزار نفر از اماکن دیدنی ایوان بازدید کردند بیان داشت : امسال برای اولین بار در سطح شهرستان نوروزگاه اجرا شد که این برنامه با اجرای برنامه هایی همچون نمایش استند آپ ،موسیقی ....مورد استقبال مردم عزیز شهرستان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/س