ایلام بیدار08:24 - 1397/01/08
نسبت به مدت مشابه سال گذشته صورت گرفت؛

کاهش میزان تلفات جاده‌ای استان ایلام از شروع سفرهای نوروزی

مديركل راه و شهرسازي استان ایلام از كاهش تلفات جاده‌اي استان از شروع سفرهاي نوروزي تاكنون نسبت به سال‌هاي گذشته خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "سید کمال‌الدین میرجعفریان"، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در گفتگویی اظهار داشت: آخرین وضعیت ایمنی و تردد محورهای ارتباطی استان ایلام در نشست مدیران راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های  استان ایلام با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرمانده پلیس راه استان ایلام بررسی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ضمن دیدار با فرمانده پلیس راه استان ایلام و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بررسی آخرین وضعیت تردد و ایمنی محورهای مختلف استان پرداخته شد.

میرجعفریان با اشاره به گزارشات فرمانده پلیس راه استان ایلام و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از کاهش تلفات جاده‌ای استان از شروع سفرهای نوروزی تاکنون نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

وی ادامه داد: این مهم حاصل تفاهم و همدلی و اقدامات تمام دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها و همچنین ارتقاء فرهنگ رانندگی است که امیدواریم با تلاش و زحمات تمام این دستگاه‌ها شاهد هیچ حادثه ای در محورها نباشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام هدف وزارت راه و شهرسازی را سفر ایمن برای تمام هموطنان عزیز عنوان کرد و از طرف دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک سال نو از زحمات همه دست اندرکاران راهداری و ایمنی و پلیس راه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/س