ایلام بیدار00:31 - 1396/09/23
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

گفتمان جهادی راه پیشرفت و آبادانی کشور/ تلاش امریکا برای جداسازی روسیه از ایران است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام گفت: داعش جدید در حال شکل گیری است و تمام تلاش عربستان و امریکا برای جداسازی روسیه از ایران است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، " جمال شاکرمی"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در همایش شکوه هجرت و تجلیل از سرگروه های اردوهای جهادی گفت: در سالهای 1332 یک.جریان دانشجویی شکل گرفت و نقطه عطفی را در تاریخ دانشجویی ایحاد کرد.

وی افزود: اگر گفتمان دانشحویی را گفتمانی انقلابی تلقی کنیم و افسران این عرصه دانشحویان باشند نقطه آغازین این حماسه سال 32بود.

شاکرمی با اشاره به آن واقعه تصریح کرد:  دانشجویان سال 32 سیاسی نبودند اما به فهمی سیاسی برای مقابله با دشمن رسیده بودند که باعث شد آن گفتمان تا به امروز جاری و ساری باشد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، خاطرنشان کرد: امروز به مدد روحیه و نگاه جهادی جمع زیادی از جوانان سازمان دهی شدند و در قالب گردان های متعدد از سراسر بلاد اسلامی پایانی را بر.جریان تکفیری رقم زدند.

شاکرمی با اشاره به شیطنت های عربستان در ممانعت از اثرگذاری این تفکر در عالم، یادآور شد:  عربستان به دنبال یک اشکل گیری جریانی است که تفکر شیعی را به چالش بکشد وامریکا نیز از این وضع بسیار خرسند است.

وی با بیان اهداف عربستان از مطرح کردن بیداری عربی در منطقه و دلایل حمایت آمریکا، افزود:  آمریکا قصد دارد با فروش تسهیلات خود مشکلات گریبانگیر جامعه آمریکا  و 40میلیون نفری که  زیر خط فقر دارند را مرتفع کند.

وی با اشاره به اینکه هدف اساسی امریکا دست درازی به شریانهای انتقال انرژی است، بیان کرد: عربستان نگاهی کلی دارد و تهدید را فقط در ایران میبیند. جریانهای بعد از اتمام داعش پیچیده تر از قبل خواهد بود، داعش جدید در حال شکل گیری است، تمام تلاش عربستان و امریکا برای جداسازی روسیه از ایران است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان تشریح کرد: درصدد هستند که در انتخابات آتی روسیه اگر پوتین حذف شود بتوانند به راحتی روسیه را از محور مقاومت و ایران جدا کنند.

شاکرمی افزود:  امروز به مدد تفکر جهادی از صفر به اوج رسیده ایم ، امروزه هم در زمین، دریا و هوا قدرت دفاعی بسیار مناسبی داریم شکل دنیا امروز با ما از نوع ابر قدرتی است و تمام توان خود را برای متوقف کردن  گفتمان جهادی گذاشته است.

 

انتهای پیام/الف