ایلام بیدار07:21 - 1396/09/20

دختر هاشمي‌تبليغات‌ طرح‌تحول سلامت‌را دروغ‌خواند

وی تبليغات در مورد طرح تحول سلامت را هم دروغ مي‌خواند: «تبليغات زيادي را در طرح تحول سلامت راجع به بيماران خاص كردند كه آن هم دروغ بود... اتفاقا درطرح تحول مقداري هم براي بيماران ما مشكلاتي پيش آمد، مثلاً بيماران تالاسمي كه قبلا همه داروهاي شان را رايگان مي‌گرفتند. اكنون بايد براي برخي از داروهايشان هزينه پرداخت كنند. در زمينه دياليز هم وضعيت خوبي در كشور نيست...»

به گزارشايلام بيدار،«دولت و مجلس با ما مشورت نمي‌كنند.» اين گلايه فاطمه هاشمي، دختر بزرگ هاشمي رفسنجاني است كه تجربه كاري‌اش در زمينه بيماري‌هاي خاص است و در مورد مشورت دولتي‌ها و مجلسي‌ها در امور دارويي بيماران خاص مي‌گويد: «از ما هيچ وقت مشورت نگرفتند چون مشورت‌هاي ما به هر حال با طرح مشكلات وانتقادات است. من هميشه خودم را درگير مي‌كنم و براي هر اتفاقي كه به نظرم مي‌رسد اولين نامه را براي رئيس‌جمهور مي‌نويسم.»


او البته از اين نامه نگاري‌ها هم طرفي نبسته و از جواب‌هاي اشتباه مي‌گويد و اينكه رئيس‌جمهور هم در جريان همه امور نيست: «اولين نامه را براي رئيس‌جمهور مي‌نويسم. رئيس‌جمهور نامه‌ها را براي وزارت بهداشت مي‌نويسد و در اكثراوقات جواب‌هاي غيرقانع‌كننده براي ما ارسال مي‌شود، خيلي از اين جواب‌ها نيز كامل نيست يا حتي اشتباه است رئيس‌جمهور هم كه در جريان همه امور نيست! همان جواب‌هاي ناكامل و نامناسب را براي رئيس‌جمهور رونوشت مي‌كنند ولي من دوباره نامه مي‌زنم كه پيگيري‌هايم را انجام دهم. قبلا در جلساتشان هم كه دعوت مي‌شديم نظرات‌مان را مي‌گفتيم و شايد به خاطر همين ديگر ما را به جلسه‌اي دعوت نمي‌كنند.»
 
 بر پایه گزارش جوان وی تبليغات در مورد طرح تحول سلامت را هم دروغ مي‌خواند: «تبليغات زيادي را در طرح تحول سلامت راجع به بيماران خاص كردند كه آن هم دروغ بود... اتفاقا درطرح تحول مقداري هم براي بيماران ما مشكلاتي پيش آمد، مثلاً بيماران تالاسمي كه قبلا همه داروهاي شان را رايگان مي‌گرفتند. اكنون بايد براي برخي از داروهايشان هزينه پرداخت كنند. در زمينه دياليز هم وضعيت خوبي در كشور نيست...»
 
انتهای پیام/الف